Дивіться, хто іде…

Оксана Онищенко 5 лютого, 00:00
спиваковский

Читайте також

 

Вже майже тиждень громадськість заінтригована — хто буде міністром освіти, якщо раптом С.Квіта вирішать замінити? Фракція БПП висунула кандидатуру Олександра Співаковського, що викликало дуже неоднозначну реакцію прогресивної громадськості. І за кілька днів Співаковський заявив, що сам він підтримав би кандидатуру Лілії Гриневич. 

Однак за будь-якого варіанта Олександр Співаковський не залишиться в накладі. Якщо б раптом пані Гриневич пішла з комітету з питань освіти і науки, Співаковський, як її перший заступник, мав би всі шанси його очолити. Це теж — не охорона порожнього складу. 

Тож варто познайомитися з депутатом ближче. 

До Верховної Ради Олександр Співаковський потрапив прямо з крісла проректора Херсонського державного університету (ХДУ). Він вважається людиною, близькою до Андрія Путілова, голови Херсонської облради, в минулому — депутата ВР VII скликання від "Удару". Одним з помічників новоспеченого депутата є екс-помічниця Путілова. Як зазначають місцеві ЗМІ, Співаковський узагалі працює в дуже тісному контакті з херсонською владою. Ще однією його помічницею є дочка Романа Романова, екс-керівника виборчого штабу Порошенка на Херсонщині, а нині генерального директора "Укроборонпрому". Тобто, всі ці люди отримали призначення й посади з "куща кадрів" бізнес-партнера Порошенка — пана Свинарчука (нині Гладковського).

Для Олександра Співаковського це депутатство — дебют. Але почалося воно дуже "по-дорослому" — зі скандалу. "Вибори суворого режиму" — так з легкої руки журналістів називають вибори на проблемному окрузі №182 Херсона, у результаті яких пан Співаковський, висуванець БПП, отримав депутатський мандат. Кажуть, тут було все: голосування з порушеннями (а на території округу — дві колонії, СІЗО і тюремна тублікарня), тітушки, ксерокопії без печаток замість документів, знищений протокол ОВК… 

У виборчих перегонах Олександр Співаковський став першим. А от у кар'єрі йому досі доводилося задовольнятися другорядними ролями. У рідному університеті, де працює ледь не все життя, спробував стати ректором — і програв вибори, так і залишившись проректором. У комітеті з питань освіти і науки ВР став першим заступником голови. А тепер у депутата з'явився шанс стати першим.

За інформацією DT.UA, питання про призначення Олександра Співаковського міністром освіти обговорювалося задовго до того, як про це почула широка громадськість. І сам він казав про своє майбутнє призначення міністром досить упевнено. А місцеві херсонські політики вже почали всерйоз розмірковувати, хто зайде на округ замість "міністра". 

Однак останні заяви депутата Співаковського щодо підтримки Гриневич свідчать про те, що ставку він може зробити на інше престижне крісло — керівника комітету, а не міністра. 

"Не гірший і не кращий за інших, працював в освіті, науковець — що ще треба?" — так рекламують широким народним масам Співаковського. Чи це так? Проаналізуємо.

Наукова діяльність. Цікавий факт: Олександр Співаковський — кандидат фізико-математичних наук і доктор педагогічних. "Класика жанру: якщо неспроможний дійти до мети у своїй науці — дійди до доктора наук там, де це легше зробити", — часто саме так коментують подібне науковці. 

У ХДУ працюють також дружина депутата Любов Петухова (доктор педагогічних наук) і дочка Євгенія Співаковська (кандидат педагогічних наук). Цікаво, що теми дисертацій усієї сім'ї дуже схожі. Олександр Співаковський: "Теоретико-методичні основи навчання вищої математики майбутніх вчителів математики з використанням інформаційних технологій". Дружина: "Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів початкових класів". Дочка: "Формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами інформаційно-комунікаційних технологій". 

Наведу кілька цитат з автореферату докторської (!) дисертації нардепа. Так, щоб мати уявлення про стиль і глибину: "З'ясування ролі, змісту й місця особливостей математичної підготовки майбутнього вчителя математики показало, що в умовах особистісно-орієнтованої освіти в зміст навчання, крім предметних знань, що задаються освітніми стандартами, навчальними програмами, необхідно включати емоційно-ціннісні, особистісні компоненти й функції, які вчитель використовує у своїй професійній діяльності". Або "У студентів (учнів) таким чином формується тип мислення, який ґрунтується на пошуку, відборі та найбільш доцільному використанні компонентів розв'язання попередніх задач у процесі розв'язання нових задач більш високої складності". 

Підтримка реформ. "Головне завдання, яке я ставив перед собою, балотуючись до Верховної ради України, це зміна та реформування системи освіти в нашій державі", — пише Олександр Співаковський у своєму першому звіті для виборців, розміщеному на сайті нардепа. 

Як же це зробити? "Для мене реформи в сфері освіти розпочинаються, передусім, з відмови від планової системи, яка була властива радянській епосі, коли "згори" визначають обсяг держзамовлення, кількість випускників, їх розподіл на робочі місця тощо, — пояснює нардеп далі. — Другим пунктом має стати впровадження персоніфікованої системи доступу до фінансових ресурсів для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії тих, хто навчається. Тобто — отримання доступу до фінансових ресурсів, які забезпечать студенту три головні речі: оплату за навчання, мобільність, харчування та проживання. Це в свою чергу сприятиме зміні мотивації основних суб'єктів освіти, адже саме зміна поведінки основних суб'єктів є ознакою реформ". 

Складається враження, що в першому пункті йдеться про реформування системи держзамовлення, а в другому — про принцип "гроші за студентом". Ці питання справді важливі й дискусійні. Але з приводу того, що вони є найактуальнішими, номер один і номер два для реформування освіти, можна посперечатися. Як і про те, що про реформи ми маємо судити за "зміною поведінки основних суб'єктів". 

"Усі вищевказані фактори в сукупності слугуватимуть формуванню нової парадигми вищої освіти в Україні, яка забезпечить збільшення вартості людського капіталу на всіх етапах життя людини", — підсумовує депутат. До речі, за весь цей час він не подавав законопроектів, які б стосувалися реалізації двох таких важливих для нього пунктів реформ. За ініціативи Співаковського при профільному комітеті ВР іще торік було створено робочу групу з розробки нової моделі фінансування вищої освіти. Але ніяких публічних звітів про її роботу, законодавчих ініціатив чи бодай просто згадки про це новоутворення не чути. 

Взагалі в експертному середовищі, яке активно виступає за реформи, Олександр Співаковський має імідж рупора ректорського лобі, людини консервативної, проте схильної до популізму. 

Серед 25 помічників-консультантів депутата є, наприклад, ректор Київського національного університету будівництва і архітектури (КНУБА) Петро Куліков. Свого часу він був керівником апарату Міністерства освіти часів Дмитра Табачника і запам'ятався тим, що під час акцій протесту проти Табачника назвав студентів-протестувальників "бидлом".

Помічником Олександра Співаковського є й іще один екс-чиновник Міністерства освіти часів Януковича — Сергій Бондарчук. У МОН він працював головним спеціалістом відділу керівних кадрів у департаменті кадрів, тобто комунікував із керівництвом вишів. Очевидно, його зв'язки стануть дуже у пригоді. 

Наведу кілька промовистих цитат з інтерв'ю Олександра Співаковського різним ЗМІ щодо проблемних питань освіти.

"Ніколи не погоджуся з тими людьми, які вважають, що вища освіта повинна бути рафінованою. Тому що ступінь освіченості нації визначає система доступу населення до вищої освіти..." (як у радянські часи — ледь не кожен повинен мати диплом про вищу освіту? — О.О.)

"Якби в часи Ломоносова існувало ЗНО, він, напевно, ніколи не вступив би до університету. ЗНО — це потужний інструмент, який вимірює всі освітні процеси, що відбуваються в країні. Але це інструмент доступу до вищої освіти, а не відсікання".

"Не варто говорити — а давайте закриємо цей вуз, він поганий і погано працює. Ми якраз повинні зрозуміти, чому він погано працює і дати йому новий імпульс, нову мотивацію, нові сили для того, щоб він піднімався" (залишимо й без того роздуту систему вишів? — О.О.).

"Весь життєвий і професійний шлях людини знаходиться в коридорі, де повинен бути дотриманий баланс між компетенцією і компетентністю".

"Компетентність має бути притаманна кожній людині, а фахівцям морського профілю — особливо" (без коментарів. — О.О.).

Боротьба з корупцією. Як відомо, у сфері освіти це надзвичайно серйозна проблема (хоча де вона не серйозна?). 

У нещодавньому інтерв'ю "Херсон daily" Олександр Співаковський, підбиваючи підсумки роботи парламенту, згадав і про корупцію: "Зроблено те, що парламент не робив все попередні 24 роки. В першу чергу, зважилися серйозні питання і побудована система антикорупції. З моєї точки зору, корупційна складова України така, що в результаті за два тижні просто забрали Крим, влаштували криваву бійню на Донбасі". 

До речі, коли у Верховній Раді збирали підписи за відставку Віктора Шокіна,нардеп Співаковський свого підпису не поставив.

Законотворчість. За час депутатства Олександр Співаковський виступив співавтором 43 законопроектів. Чинними законами стали лише шість із них. Цікаво, що більшість законопроектів народний обранець пише разом зі своїми земляками —депутатами з Херсонщини. Можливо, тому серед усіх законопроектів авторства п. Співаковського лише половина стосується освіти. 

Освітянські законопроекти, до яких Олександр Співаковський мав стосунок як один з авторів, умовно можна розділити на три групи: ті, що по суті консервують нинішній стан вищої освіти; щодо виборів ректора (як кажуть, це важливо для п. Співаковського через зведення особистих порахунків); ті, що наступають на зовнішнє незалежне оцінювання. 

Саме останні привертають найбільшу увагу громадськості й експертів. Законопроект про врахування сертифікатів ЗНО минулих років, що нівелює саму суть рейтингового бала тестування, депутат О.Співаковський подавав до парламенту двічі, додаючи незначні деталі. Але кожного разу в експертному середовищі чинився такий опір цим ідеям, що він відступав. 

Пікантність ситуації в тому, що першого разу у співавтори О.Співаковський запросив досить відомих колег-депутатів. Та після того, як навколо законопроекту зчинилася справжня буря, впливові й відомі, а разом з ними і О.Співаковський, відкликали законопроект. 

Хоча цей злощасний документ таки ввійшов в історію — як рекордсмен із кількості грубих змістових, правових і навіть граматичних помилок у перерахунку на загальну кількість слів у документі. Експерти зауважували, що всяке бачили, але це рекорд. Особливо, коли серед авторів є доктор наук. 

Цікаво, що десь у нетрях Верховної Ради лежить поданий О.Співаковським законопроект (звісно, у співавторстві) "Про внесення змін до Закону України "Про вищу освіту" щодо Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти" (НАЗЯВО). Завдяки йому агентство нібито мало б шанс запрацювати. Законопроект подано до парламенту ще в липні, але він і досі має статус "очікує розгляду". 

Щоразу пригадую цей факт, коли чую, як депутат Співаковський критикує МОН за те, що досі не працює НАЗЯВО.

Для того, щоб реформи в освіті рухалися, потрібно ухвалювати виважені рішення, аналізувати, доопрацьовувати й підтримувати важливі законопроекти. На жаль, народні обранці так роблять не завжди. Ось приклади з депутатської практики п. Співаковського. 

"Коли на засідання нашого комітету міністерством буде винесено проект базового закону про освіту, я голосувати за нього не буду, — цитує депутата "Херсон online". — Тому що вважаю: перш ніж приймати чергові нібито прогресивні закони, давайте спочатку наведемо лад з тим, що вже маємо". 

З виступу під час обговорення проблем профтехосвіти, що пов'язані з ухваленим Верховною Радою Держбюджетом: "Я чесно скажу, я також голосував за бюджет, але нас же ж міністерство вмовило, сказало, що міністр проголосував "за", що все відпрацьовано, що кошти будуть покриті і баланс буде. І тоді ми пішли на цей компроміс. Але ж ви бачили, як ми голосували красними кнопками (лексику збережено. — О.О.) за законопроект №3628. А після цього нам сказали — все, Міністерство освіти гарантує, все буде нормально". 

При цьому зауважимо, що проект Держбюджету був на розгляді в комітетах, де його могли побачити всі охочі. Крім того, Асоціація міст України (АМУ) зверталася до парламенту зі своїми застереженнями щодо бюджету і долі ПТУ. Позицію АМУ подавали навіть ЗМІ. 

"Нам сказали", "нас вмовили", "все відпрацьовано" — хіба це позиція представника вищого органу законодавчої влади? Чому б не почитати експертні висновки, не проаналізувати, не поміркувати?

Невідомо, чим закінчиться історія з призначенням міністра освіти, і чи отримає п. Співаковський керівну посаду в комітеті або МОН. Але можна сказати напевно: якщо це станеться — освітню галузь очікує регрес і навіть реванш. Яке вже там просування реформ. 

А з іншого боку, було б цікаво, якби хтось з депутатів попрацював на посаді міністра освіти і спробував виконати всі ті популістські рішення, за які голосував у ВР. А ми проконтролювали б.

Теги:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
193 коментаря
  • RaisaFomenko 10 февраля, 00:54 И уже около 1000 студентов с разных уголков Украины (Херсон, Киев, Львов, Черновцы, Николаев, Донецк, Луганск, Житомир, Ивано-Франковск, Луцк и т.д.) смогли воспользоваться данной возможностью! Практические действия и результат - вот что мы должны ценить, а не теоретические домыслы особей, которые даже не в состоянии представиться. Идти навстречу развитию или разводить пустые сплетни - выбор за нами! Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • RaisaFomenko 10 февраля, 00:45 Только рядом с Великими людьми и сам становишься Великим, и студенты ХГУ - достойное этому подтверждение. А вы, уважаемые критики, вместо того, чтобы выпячивать свои узкость мышления и недальновидность, лучше бы начали ценить уникальную возможность поучиться тому, как достичь такого уровня профессионализма, как у Спиваковского, практическая деятельность которого высоко ценится в странах Европы! Я не являюсь студенткой ХГУ, а с Александром Владимировичем познакомилась во время его награждения за заслуги в образовательной деятельности в Польше. И я очень удивлена, почему об этой и прочих достижениях умолчали в статье, как и о количестве реализованных семьей Спиваковских международных программ (двойные дипломы, семестровые обмены), благодаря которым перед студентами открылись потрясающие возможности увидеть мир, получить качественное образование не только в Украине, но и зарубежом, при этом не бросая родной ВУЗ.
    prepod 10 февраля, 10:12
    RaisaFomenko Сегодня, 00:45. Не превращайте местного князька в божество? "Великий" спиваковский весь в нимбе? Похоже, что спиваковскому такое его возвеличивание очень даже нравится, иначе он бы не инициировал такого типа коментариев о себе. Такое его поведение никак не отвечает принципам академизма и званию профессор.
    Yulia_T 10 февраля, 13:54
    Шановний prepod, як гарно Ви відписалася... фантазія більше не працює? Факти для чергової "брехні" відсутні, уяви не вистачає... Цікаво, а де Ви "возвеличення" побачили? І при чому тут Олександр Володимирович? Усі коментарі були ініційовані якраз Вами і Вашою командою, яка написала цю, назвемо її так "статтю"... Чи Ви вже винуватите людину у тому, що її всі поважають та рівняються на неї? А у слова "ВЕЛИКИЙ" дуже багато значень. Їх усі можна переглянути у Академічному тлумачному словнику з української мови - Том 1, 1970. — Стор. 318. І Ви будете здивовані, але того бруду, який Ви написали я там не знайшла....
    RaisaFomenko 11 февраля, 01:14
    Вы знаете, уважаемый Пан Препод, по уровню культуры, интеллигенции, грамотности и уважительности...как бы это прискорбно не звучало....но Вам даже до меня далеко, хотя я обычная студентка, а Вы до Спиваковского пытаетесь "допрыгнуть"...
    Yulia_T 10 февраля, 13:59
    Так що, як казав Великий Шевченко - "...Не дуріте самі себе! Учітесь, читайте, І чужому научайтесь..."
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Yulia_T 9 февраля, 16:47 Знаєте, не хочу переходити на особистості, але всі говорять про дисертацію Олександра Володимировича і про те, що Він доктор педагогічних наук, тоді як сам Квіт Сергій Михайлович (згідно даним Internet) захистив докторську дисертацію з філології на тему «Дмитрий Донцов и „Литературно-научный Вестник“ („Вестник“) на фоне развития украинской литературы и журналистики 20-х—30-х годов. Идеологические, эстетические и принципы», чим несумнінно пишається.... Тепер питання - а як йому допомагає керувати МОНУ його дисертація? Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Vladimir Peschanenko 9 февраля, 15:50 Снова посторение "слово-блудия". Употрябляя слово "лемма", вы видомо хотели сказать, что это доказано. Простите, но Вашим словам я не верю - сошлитесь на доказательство или докажите сами. Как и в прошлые ваши попытки, ни одного аргумента на который можно было бы обратить внимание. Рад Вам сообщить, что Ваша квалификация подходит под определение БОТА. С определенной регулярностью Вы повторяете автоматически или по заданному для Вас заданию одинаковые не аргументированные обвинения.
    Vladimir Peschanenko 9 февраля, 16:19
    "Назвался груздем полезай в кузов". Надеюсь, что prepod поймет смысл этого изречения без разъеснений и не прийдется еще это "на пальзах" рассказывать.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Maxim Beliaev 8 февраля, 23:48 Министерство образования и Комитет по вопросам науки и образования должны работать в унисон. А получается что? Вместо того, чтобы исправлять ошибки, нынешний министр зашел в тупик. И это не только Ваше видение, это позиция всей Украины. И учебники запоздалые, и дипломы запоздалые, и тендера несвоевременные и т.д. Квит так гордится своей командой? КЕм? Совсун, Гевко? очень солидно быть замом министра и не иметь научную степень? Или это не солидно сейчас? Что касается "Инфоресурс"... Это вопрос национальной безопасности вообще. Если это частное предприятие администрирует ЕГЭБО, где персональные данные всех абитуриентов Украины. То что будет если она рухнет или сколько нужно выплатить милионов???? Табачник был не подарок, но сейчас что творится. Это кошмар
    prepod 9 февраля, 09:44
    Maxim Beliaev Вчера, 23:48, Ваш кумир, проффесор Янукович, ведь это же так солидно. Математик, который защитился по педагогике - это уже не математик, но еще не педагог.
    Vladimir Peschanenko 9 февраля, 09:57
    Опять "слово-блудство". "не математик, но еще не педагог" - все эти мифы уже были давно развеяны как пепел, в этом же блоге. Факты и доказательства вашего обвинения, пожалуйста.
    Vladimir Peschanenko 9 февраля, 10:10
    Могу сказать, что Вы точно не математик, поскольку любой человек, который первый раз в жизни доказывает свою теорему запоминает это событие и помнит всю оставшиюся жизнь. И Вам не понять те эмоции, которые он испытывает в этот момент. Исли бы Вы доказали какую нибудь свою теорему, вы бы никогда более не писали такие глубости.
    prepod 9 февраля, 11:18
    Я Вам сочувствую, но утверждение, что "Математик, который защитился по педагогике - это уже не математик, но еще не педагог" является леммой.
    Yulia_T 9 февраля, 15:57
    Шановний, prepod, А Ви знаєте взагалі значення слів ПЕДАГОГ, МАТЕМАТИК та ЛЕММА? Педагог (греч. paidagogós — вихователь, від páis, родовий відмінок paidós — дитя і ágo — веду, виховую) – Особа, яка веде викладацьку й виховну роботу або розробляє проблеми педагогіки. (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, — Ст. 108.) Педагогіка (греч. paidagogike), наука про спеціально організовану цілеспрямовану і систематичну діяльність по формуванню людини, про вміст, форми і методи виховання, освіти і вчення. Математик - Фахівець із математики. (Словник української мови: в 11 томах. — Том 4— Ст. 644.) У Словнику української мови: в 11 томах. — Том 4, 1973. На Стор. 475. Ви знайдете і визначення леми. Але, як підказує досвід, читати ви нічого не будете)))) Тож Ви хочете сказати, що людина, яка має стільки послідовників, аспірантів, керує науковими дослідженнями, не є педагогом???? Людина, яка є фахівцем з математики та має захищені праці з математики не є математиком?
    Yulia_T 9 февраля, 15:57
    І ще раз звертаю Вашу увагу на те, що Олександр Володимирович доктор педагогічних наук з методики викладання математики))) Як завжди, Ви зробили неправильні висновки. З найкращими побажаннями, Юлія.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Miron 8 февраля, 22:19 мне как независимому человеку, как-то все равно вот эти игры с "мереньем" у кого больше и лучшее диссертация, я сужу по фактам. Книг нет, дети в 4 и 7 классах пользуются одним учебником на всех. Дипломы в этом году опоздали на месяц. Поэтому пану министру надо сначала выполнять свои непосредственные обязанности, а потом уже желтуху заказывать.
    prepod 9 февраля, 11:26
    Miron Вчера, 22:19, Вы функцию министра МОН сводите к выдаче дипломов? Это очень любили делать попередники регионалы, похоже Вы их сторонник или сторонники.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Леонид Фесенко 8 февраля, 21:51 Ну если отталкиваться от мысли - Дивіться, хто іде, то хотелось бы продолжить и углубить мысли по принципы - Дивіться, хто прийшов. Не надо быть детективом, чтобы найти интересную информацию о приближенных пана Квита, пани Совсун и пана Гевко. Первая симпатичная девушка (похоже, что это один из основных ее талантов), ведь в любой стране стать замом министра, имея образование уровня бакалавр, это уж точно надо "отличиться" невевроятными талантами. Раз уж не нужен диплом о высшем образовании. А корочки из иностранных учебных заведений в нашей политике, эту комедию мы знаем. - вспомнить того же Зварича. А про ГЕвко, если совсем уж коротко, советую пану Квиту разобраться с коррупцией в своих рядах. http://iamir.info/klan-gevko-obrazovatel-naya-mafiya-na-marshe/
    prepod 9 февраля, 09:53
    Леонид Фесенко Вчера, 21:51. Шановний пане, Вибачте, але Ви свідомо брешете. І.Совсун має диплом магістра політології Київського національного університету. У вас такого нема і Ви їй заздрите? Крім того вона має магістра європейського університету. У Вас такої теж нема і Ви їй заздрите? Загляньте у Вікіпедію там написано, де навчалася І.Совсун і не поширюйте неправду.
    Vladimir Peschanenko 9 февраля, 16:11
    Рад, что когда аргументы у Вас есть вы их приводите. Но давайте уже будем последовательны в изречениях. Теперь мы ждем от Вас тему ее магисторской работы и доказательство того, что она это сделала сама.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • kojan 8 февраля, 10:38 Увы, я сильно разочарован Квитом на должности министра. В Могилянке он сделал все просто супер, но в рамках всей страны сплошной кругом провал. Видать, Могилянка есть его максимальный "потолок", т.к. столько ошибок допускать за почти как 2 года пребывания на должности нельзя.
    Nedolya 8 февраля, 13:08
    Кожен виростає до свого рівня некомпетентності.
    prepod 8 февраля, 21:57
    kojan Сегодня, 10:38. Было бы неплохо, чтобы эти ошибки были перечислены. А то получается как-то дивно: полномочия по управлению вузами переданы ректорам, а отвечать за них Квит должен? Может все-таки большие дяди с университетов научатся сами опекаться своими студентами, преподами и т.д.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Pedagog 7 февраля, 21:42
    Yulia_T Сегодня, 19:39 «бедненький pedagog... комменты пишет, а читать не научился... Совет Вам, научитесь читать, возьмите диссертацию, прочитайте и сделайте выводы... хотя какие там Вам выводы делать, если Вы, судя по всему так далеки от науки и образования, что и с букваря выводы не сделаете...»
    Уровень не только общей культуры, но и научной этики в ХГУ должен стать предметом обсуждения на заседании Комитета по вопросам науки и образования Верховной Рады.
    Vladimir Peschanenko 7 февраля, 22:03
    С фантазией у Вас к вечеру все хуже и хуже.
    Yulia_T 7 февраля, 22:12
    Ви звичайно вибачте, але іншого висновку зробити не змогла... До того ж запевняю, що мої коментарі не мають ніякого відношення ні до ХДУ, ні до Комітету по питанням і освіти ВР... Крім того, я не коментую наукову статтю, або інший науковий твір...і ми з Вами не розмовляли про високі матерії...Тим паче не знаходимося у тому місці, де Ви можете вказувати хто, як і про що говорить, самі цього не дотримуючись. Якщо Ви не можете признати, що самі ж заперечуєте те про що пишете, а потім ще й ображаєтеся на тих хто відкриває Вам на це очі - це Ваші проблеми... Покажіть іншим те, що писали Ви, а потім коментуйте та пропонуйте питання на розгляд Комітету по питанням і освіти ВР. Та ще й після того, як обливаєте брудом не одну людину.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Pedagog 7 февраля, 20:07
    Yulia_T Сегодня, 19:58 «так а чого Ви тоді до нас причепилися?»
    Культурный уровень в ХГУ должен стать предметом обсуждения на заседании Комитета по вопросам науки и образования Верховной Рады.
    Yulia_T 7 февраля, 20:16
    А при чому тут ХДУ? ну, це я до Вас, як до культурної людини звертаюся...) і що некультурного у фразі причепилися? Я розумію, що напад – це найкраща форма захисту… Але Ви самі не знаєте чого хочете… то дайте мені висновки, то їх має зробити дисертант...при чому, самі ж називаєте докторів наук "некомпетентними"... Заспокойтеся просто, і признайте, що програли... мені Вас жаль...
    Vladimir Peschanenko 7 февраля, 21:06
    Предлагаю начать это обсуждение с научной этики, которая у Вас напрочь отсутствует.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
Реклама
Останні новини
Курс валют
USD 24.82
EUR 27.33