Ніна Перстньова

Власкор DT.UA в Одесі та Одеській області.

262 статьи
  • У Затоці затишшя. Чи надовго?

    Війна за владу в Затоці стихла. Правда, чи надовго, не скаже, мабуть, ніхто. На сьогодні вона в руках у представників старої влади в особі секретаря селищної ради Галини Барановської. Воювати є за що. Як запевняють обізнані люди, курортний сезон може приносити хазяям узбережжя до 1,5 млн дол. Та й більш ніж півторарічна війна за контроль над морським узбережжям це підтверджує. 
  • Удар по судноремонту, або Проти кого санкції?

    Судноремонтні заводи України можуть залишитися без вигідних замовлень і недорахуватися валютної виручки, що позначиться на зарплатах і відрахуваннях до скарбниці. І все через наказ Мінекономрозвитку і торгівлі від 2 березня 2017 р. про застосування санкцій до ПрАТ "Морський регістр судноплавства в Україні", під технічним наглядом якого іноземні судновласники розміщують на українських підприємствах замовлення на ремонт своїх суден. 
  • Поштовий диліжанс

    Щоразу після зміни влади у країні в портах починаються кадрові рокіровки. Так було в часи президента Ющенка, коли до начальників підсаджували "смотрящих". Так відбувалося в часи Януковича, коли "донецькі" взяли порти під свій контроль. Приблизно те саме спостерігається й при президенті Порошенку.
  • Віз попереду коня

    Міністр інфраструктури заявив про початок масштабної реформи в морській галузі. Першим кроком, судячи із заяви Володимира Омеляна, стала зміна керівника Адміністрації морських портів України (АМПУ) і призначення на цю посаду латвійського менеджера Райвіса Вецкаганса. Його перші заяви вже пролунали. І зроблені перші кроки. Однак питань менше не стало.
  • Розтоптані права, або Резервація біля моря

    Останні роки життя Світлана Бакман, дочка майстра спорту СРСР з боксу, заслуженого тренера України Аркадія Давидовича Бакмана, жила в нелюдських умовах. Її старий дірявий будиночок на Французькому бульварі новоспечені багаті сусіди відрізали від усіх комунікацій, оточили височенними парканами, залишивши лише вузенький прохід. 
  • Одеська область: губернатор новий — проблеми старі

    Після формального двомісячного безвладдя Одещина з новим губернатором. Максим Степанов, колишній директор поліграфкомбінату "Україна", який виграв, узагалі-то, формальний конкурс на заміщення посади голови Одеської облдержадміністрації, має намір у стислі терміни показати результат. Чи вийде? 
  • Боротьба за корону Посейдона

    У Буджацькому степу, вздовж узбережжя Чорного моря, розмістилися мілководні лимани, схожі з висоти на чотириглаву корону. Відділяє їх від моря біла піщана коса, що розтяглася на десятки кілометрів. Сильні шторми час від часу проривають слабкі місця в пересипу, і тоді морська вода наповнює лимани новим життям.
  • Порти на приватизацію, або Короткими перебіжками шляхом реформ

    Цього тижня Кабінет міністрів оприлюднив розширений список підприємств, які виставляються на приватизацію у 2016–2017 рр. До нього увійшли й усі порти України. Однак законодавчо морські ворота, як і раніше, перебувають у переліку об'єктів, що не підлягають приватизації. І законопроекти про зняття заборонного грифу так і лежать у Верховній Раді. Колишній уряд теж тримав курс на роздержавлення портів. Але проект закону, поданий Кабміном Яценюка, так і не ухвалили.
  • Лощинівський бунт

    Ніхто з вищих чинів не відреагував на погром ромських будинків у селі Лощинівка на Одещині, де сталося страшне, звіряче вбивство дев'ятилітньої дівчинки. Воно й стало останньою краплею і довело до бунту. Тим часом ця НП аж ніяк не районного, і навіть не обласного масштабу.
  • Сумна історія одного суднозаходження

    У гучній свого часу справі про арешт українського буксира "Витязь", що доправив плавучий кран з окупованого Криму до Миколаєва, так і не поставлено крапки. Державне судно понад півтора року стояло на приколі без роботи. Власник буксира — ДП "Морський торговельний порт Усть-Дунайськ" — зазнавав величезних збитків, а Генпрокуратура продовжувала шукати докази заподіяння шкоди інтересам держави заходженням судна до Керченського морського порту Камиш-Бурун.
  • Сумна історія одного суднозаходження

    У гучній свого часу справі про арешт українського буксира "Витязь", що доправив плавучий кран з окупованого Криму до Миколаєва, так і не поставлено крапки. Державне судно понад півтора року стояло на приколі без роботи. Власник буксира — ДП "Морський торговельний порт Усть-Дунайськ" — зазнавав величезних збитків, а Генпрокуратура продовжувала шукати докази заподіяння шкоди інтересам держави заходженням судна до Керченського морського порту Камиш-Бурун.
  • Затоківські війни

    Здавалося б, те, про що так довго мріяли в Затоці, здійснилося. Запланована в генплані набережна будується. Однак із цього радісного приводу більше ніхто не плеще в долоні, не перерізає стрічечок. Замість оплесків — штрафи за незаконне будівництво, вимоги знести, судові позови й навіть кримінальні справи. За право будувати набережну тепер точаться війни: війна за 12-кілометрову смугу піщаних пляжів, війна за грошові потоки, війна за владу.
Реклама
USD 26.76
EUR 28.75