Сергій Куюн

Директор ВАТ «Консалтингова група А-95»

152 статьи
  • Дрімаючий бронепоїзд

    Морські порти України хоч і не відіграють великої ролі в забезпеченні ринку нафтопродуктами, але мають стратегічне значення. Це той самий бронепоїзд, що стоїть на запасній колії. Зазвичай поставки по воді програють за ціною сухопутним, але саме вони рятують ринок, коли на північних і східних кордонах починаються проблеми.
  • Злочин і покарання за Черчиллем

    Якщо ти, вибираючи між війною та ганьбою, вибираєш ганьбу, то отримаєш і війну, і ганьбу. Цей черчиллівський постулат спрацьовує й у війнах корпоративних, про одну з яких і йтиметься далі. А саме: про рішення голови "Нафтогазу України" Андрія Коболєва та попереднього прем'єр-міністра України Арсенія Яценюка відмовитися в травні 2015-го від війни з групою "Приват" на чолі з Ігорем Коломойським за найбільшу нафтовидобувну компанію "Укрнафта".
  • До Москви задом, до Києва передом

    Такої тривалої та гострої кризи з Москвою в Мінську явно не очікували. Україна може заробити на конфлікті учасників "тайожного союзу" так, як раніше Білорусь заробила на російсько-українській ескалації. Та є й інший аспект: зниження поставок палива з Білорусі веде до збільшення імпорту з Росії...
  • "Укрзалізниця" здає назад-2

    Не викликає сумнівів, що після чітких і жорстких дій, коли всі зрозуміють, чим ризикують, ігри на паливних і не тільки тендерах УЗ швидко закінчаться. Саме відсутність змін, аморфність менеджменту і збереження терпимості до корупції готують ґрунт для нових скандалів навколо "Укрзалізниці".
  • "Укрзалізниця" здає назад

    У медіаефірі гримить війна між очільником залізничної компанії Войцехом Балчуном і міністром інфраструктури Володимиром Омеляном. Сторони кидаються гучними, але загальними заявами про корупцію. Обом катастрофічно бракує фактів, конкретики й доказів, що ще раз свідчить про рівень розуміння сторонами загальної проблематики.
  • Про нафту, про газ, зачатки ринку та про нас

    У нафтогазовидобуванні та на ринку нафтопродуктів, крім корупційних скандалів і спроб переспрямувати потоки "потрібним" людям і компаніям, про що DT.UA розповідало докладно, відбувалися й структурні зміни. Як і в газовому секторі. Назвати це початком системних структурних ринкових реформ поки що складно.
  • Осінні "курчата" паливного ринку

    Осінь — час підбиття підсумків. Стосовно українського ринку нафтопродуктів ця традиційна процедура відбувається в рамках конференції Petroleum Ukraine 2016, що проходила в Києві 15–16 листопада. Цього року в центрі уваги аудиторії були питання зміни структури поставок, появи нових напрямків імпорту світлих нафтопродуктів і скрапленого газу, фіскальна політика на паливному ринку України та інших країн.
  • Мінфін переходить в опозицію

    Запроваджений у 2015 р. п'ятивідсотковий збір із роздрібного обороту підакцизних товарів, або так званий роздрібний акциз, мав кинути регіонам "кісточку" на підтвердження модних тоді розмов про децентралізацію держфінансів. Однак написаний на коліні, та ще в переддень Нового року податок одразу ж обернувся величезними проблемами. Ринок нафтопродуктів, який мав формувати до 80% "регіональних" надходжень, почав динамічно відповзати в "тінь", торгівля повз касу знову стала повсякденним явищем. У результаті недоїмка регіональних бюджетів у 2016 р. очікується на рівні 2 млрд грн.
  • Аудит зради

    Історія напівдержавної компанії "Укрнафта" може стати прикладом недолугості державного управління корпоративними правами. За останнє десятиріччя цей потужний гравець перетворився на фактичного банкрута. При тому, що виробники нафти в усьому світі за той же час непогано заробили на високій вартості чорного золота.  
  • Діра в тилу

    Тема закупівель нафтопродуктів державними споживачами не залишає порядку денного. Попри дворічний досвід ходіння по граблях, який уже обійшовся бюджету країни в мільярди гривень, скандали на тему завищених цін на паливо спалахують один за одним.
  • Якість чекає на обсяги

    В останні роки українська нафтопереробка являла собою жалюгідне видовище. Падіння видобутку нафти та газоконденсату в Україні, низька рентабельність переробки привізної сировини через застарілі технології та у результаті програш імпортному ресурсу за якістю — приблизно такою була ця картина.
  • Купив машину — заплатиш за все

    Якщо на дороги паливних грошей ще може вистачити, то чи вистачить запасу міцності у споживачів заплатити за нові проекти Кабміну?
Реклама
USD 26.76
EUR 28.75