Шанс народження нової Незалежності України

Сергій Льовочкін 8 серпня 2014, 20:40
фото

Читайте також

Ми живемо в епоху народження нової країни. Революція гідності, анексія Криму і збройний конфлікт на Донбасі змінили Україну і кожного з нас.

Ми проходимо рік перших реальних перемог у євроінтеграції і народження сильного громадянського суспільства. Наші дні — це час становлення нової Незалежності України, заради якої героїчно гинуть люди. 

Сьогодні на нашій землі палає вогонь, і всі ресурси держави мають спрямовуватися на припинення конфлікту й повернення до нормального життя. Щодня на цій фактично війні ламаються долі, страждають мирні люди, гинуть діти… 

Борючись за перемогу, наша влада має пам'ятати про те, що українці воюють не тільки за визволення територій. Насамперед люди беруть сьогодні зброю заради відновлення миру. Заради того, щоб будувати своє майбутнє на власній землі. Майбутнє нової країни.

Як і коли закласти основи цього майбутнього оновленої країни? І чи варто говорити про комплексні реформи в дні, коли наша земля охоплена полум'ям?

Моя відповідь — так, це потрібно робити сьогодні, і не зволікаючи. Саме зараз ми повинні закладати основи єдиної, економічно процвітаючої країни, яка розвивається. Ті реформи, які на десятиліття визначать фундамент держави Нової Незалежної України. Адже саме прагнення до нового життя надає сил українцям у цей непростий час. І саме в ці дні світ готовий підтримати реформи в країні, яка чітко висловила своє бажання жити за європейськими стандартами. 

Мир, єдність і новий суспільний договір

Припинення вогню на українській землі — це тільки початок перемоги Нової України. Украй складно проводити реформи в суспільстві, яке розділили лінія вогню і пропаганда. Їх просто не зрозуміють, не сприймуть і не реалізовуватимуть.

Як закласти основу загальногромадянського миру? Як відновити взаємну довіру усередині розділеного суспільства? Як відродити толерантність, терпіння, готовність зрозуміти, прагнення жити разом у єдиній країні? Найскладніше завдання. На мій погляд, воно і є найголовнішим.

Люди з усіх регіонів — без винятку і без списання на витрати воєнного часу — мають переконатися в тому, що влада їх чує, розуміє і реалізує саме їхню волю і їхні інтереси.

Сьогодні як ніколи важливо створити Національний форум єдності, який об'єднає представників влади, місцевого самоврядування і громадянського суспільства. (Звісно, з терористами та іноземними громадянами в рамках цього Форуму будь-які переговори неможливі). Форум має відродити в суспільстві надію і віру в ті сили, які забезпечать мир та цілісність країни. Це зрозуміють і в Центрі, і на Сході, і на Заході, і на Півдні країни. І тоді 24 серпня 2014 року День Незалежності України стане Днем єдності і національної консолідації.

Учасники Форуму стануть новими "мостами надії" жителів усіх областей, у тому числі й тих, які сьогодні в кризі. "Мости надії" дадуть відповідь на головне питання — як відновити довіру і як вирішувати спільні проблеми. Я переконаний, мери міст і голови сільрад зрозуміють колег з інших областей, батьки зрозуміють батьків, і розмова відбудеться. Адже мирне життя і турбота про майбутнє своїх дітей — сильніші за будь-який конфлікт. 

У мене часто запитують дипломати країн Євросоюзу: чому українські політики не можуть домовитися про спільні дії, коли в країні гинуть люди? Адже європейський досвід — це зробити крок назустріч опонентові заради збереження країни. 

У складні періоди історії України — і під час кризи у 1993-му, і в 1996-му під час прийняття Конституції України, і у 2004 році, коли відбувся перший Майдан, — політики знаходили в собі сили домовлятися. Сьогодні країна чекає саме такої позиції замість звичних політичних "боїв без правил" напередодні виборів. 

Переконаний — новий суспільно-політичний договір має гарантувати чесні і спокійні вибори до парламенту і місцевих органів самоврядування. Такий договір має стати документом, підписаним на Форумі Національної єдності. І його з розумінням зустрінуть у Європі. Загальні принципи конституційної та економічної реформи, вибори, відмова від квотно-партійного підходу під час формування державної вертикалі управління, взаємини правлячої коаліції та опозиції, бюджет 2015 року, бачення соціально-економічної програми відродження України — от неповний перелік пунктів, які могли б увійти до цього договору.

Будівництво
нової держави

"Перезавантаження країни", реформаторські "пакети" — ці ініціативи зараз дуже популярні. Як вибудувати цю роботу в ефективному руслі й поєднати ініціативи влади, громадських активістів і досвідчених експертів? Адже мета реформ — нова держава. А в наявності — ослаблена воєнними діями країна, обтяжена системною кризою практично в усіх сферах. 

Системна криза має отримати системну відповідь. Я переконаний, що такою відповіддю має стати відкритий, публічний документ за назвою Національний план відродження України і будівництва Нового Донбасу. Розробити цей проект разом із суспільством — перше завдання уряду. Він і повинен стати основою українського аналога "Плану Маршалла", про який сьогодні так багато говорять.

Концепцію цього документа слід закласти на Форумі Національної єдності. План треба презентувати публічно — для країни і світового співтовариства. Я переконаний, що наступним кроком після презентації Національного плану відродження України і будівництва Нового Донбасу має стати міжнародна конференція донорів. В України вже є досвід проведення Міжнародної донорської конференції зі збирання коштів на конфайнмент для об'єкта "Укриття" ЧАЕС. Сьогодні настав час готувати Міжнародну донорську конференцію Миру, адже за масштабністю нинішні події в Україні стосуються не тільки європейського континенту, але й усієї міжнародної системи політичних, дипломатичних відносин і гарантій безпеки.

Що має бути в цьому документі? Які напрями має позначити план відродження України і будівництва Нового Донбасу? 

Для початку, до повного припинення воєнних дій, необхідно локалізувати зону АТО, тобто виділити території операції в особливий сектор з особливими правилами. Інакше не вдасться провести ні реформи, ні масштабну реконструкцію пошкодженої інфраструктури і повернення регіону до життя. Це ті правила, які мають бути закладені в цьому документі у вступній частині. 

Перша частина плану, без сумніву, має стосуватися вирішення питань зруйнованого Сходу. Ціна і чіткий план робіт з будівництва Нового сучасного Донбасу на місці зруйнованих територій. Особливий режим роботи влади і бізнесу на визволених територіях. Під усе це слід створити чіткий план, із зазначенням часових і бюджетних рамок. 

Водночас розв'язання поточних проблем Сходу не може відкладатися в очікуванні іноземної допомоги, а люди, які втратили близьких, дах над головою, не можуть лишатися наодинці зі своїми проблемами. Я впевнений, що вже зараз назріло створення Ради при Президентові України з відновлення територій і допомоги переселенцям.

Рада має вже тепер працювати над розв'язанням проблем вимушених біженців і життєвого забезпечення територій, що постраждали під час АТО. Органи цієї Ради мають бути представлені в кожному регіоні України. Адже сьогодні навколо Сходу об'єдналася вся країна, і немає області, яка не прийняла б переселенців. Учасниками Ради повинні стати як представники виконавчої влади, так і делегати від громадських організацій біженців, представники міжнародного співтовариства.

Я щиро вірю, що ця Рада буде тимчасовою структурою. Її ефективна робота дозволить зняти напруженість у суспільстві і розробити головні вектори забезпечення життя на Сході. Результати її роботи ляжуть і в основу Національного плану відродження України і будівництва Нового Донбасу. І після закінчення АТО її можна буде реформувати у формат виконавчого органу — Міністерство з відновлення територій і допомоги українським громадянам.

Другою частиною Національного плану відродження України і будівництва Нового Донбасу має стати бізнес-план переходу України від "економіки виживання" до "економіки ініціатив". Йдеться про пакет реформаторських рішень, які стабілізують макроекономічну ситуацію в країні, розкриють потенціал підприємництва, дозволять перемогти корупцію, подолати монополізм в економіці й упорядкують державні фінанси. Завдання економічних перетворень — гарантувати економічні свободи, захистити власність, позбавити підприємництво адміністративного насильства. Держави має стати значно менше у повсякденному житті, і її сила має полягати у своєчасних та ефективних рішеннях, а не в бюрократичній машині. 

Потрібно провести очікувану всіма децентралізацію і скоротити функції держави, зокрема контролюючі і дозвільні. Держзакупівлі і тендери, насамперед для відновлених територій, мають стати максимально прозорими. Пора, нарешті, створити дієві громадські ради, які контролюють роботу держорганів.

Нова інфраструктура життятак би я позначив комплекс заходів, спрямованих на забезпечення сучасних стандартів і якості життя в Україні. 

Безперечно, першим із них я виділив би безпеку. Реформа МВС, судів і прокуратури, створення муніципальної міліції. Пілотними проектами цієї реформи мають стати визволені території, де зміни потрібно проводити негайно. Сучасна професійна армія, повне перезавантаження СБУ, консолідована служба розвідки, створення Національного бюро розслідувань як дієвого інструменту боротьби з корупцією — неповний перелік напрямів цієї важливої реформи. 

Нова якість життя — це й нова якість соціальної політики, яка гарантує людині розвиток її потенціалу та соціальну захищеність. Це означає глибоку модернізацію системи охорони здоров'я, освіти, адресну соціальну допомогу. 

В України сьогодні є шанс запустити це системне перезавантаження в усіх напрямах. Я переконаний, що українське суспільство підтримає реформи, навіть непопулярні, але які ведуть до відновлення України. 

Від "кримського питання" — до плану повернення Криму

Український Крим — це складне питання, вирішення якого потребує системної роботи з боку держави. Влада має вже зараз вживати заходів, спрямованих на відновлення довіри кримчан до України. 

Соціальні зобов'язання перед усіма жителями Криму з українським громадянством мають дотримуватися повною мірою. Необхідні механізми і щодо захисту українського бізнесу в Криму. Важливо активно підтримувати і заохочувати проукраїнських громадських активістів та політиків у Криму. Окремим напрямом роботи має стати реалізація правових заходів, спрямованих на повернення анексованої території і роботи з міжнародним співтовариством з цього питання. 

Ефективна допомога переселенцям, юридичний захист громадян України, інформаційні кампанії з кримської тематики, українська продукція на прилавках Криму — усе це має вибудовуватися в програму повернення Криму і стати складовою частиною політики України. 

Координувати всі ці процеси має окреме спеціалізоване відомство. На мій погляд, має йтися про Міністерство з відновлення територій і допомоги українським громадянам. Це той самий орган, який повинен згодом перебрати функції Ради при Президентові України з відновлення територій і допомоги переселенцям, коли концептуальні питання буде вирішено. 

Шлях у Європу
і новий світ

Україна заплатила дуже високу ціну за договір з Євросоюзом. 

Сьогодні, уже після підписання угод, впливові європейські політики знову говорять про великий перехідний період на шляху повноправного членства України в ЄС. Хтось називає 10 років, хтось — 20. Це неприємно чути, але такі заяви мають підстави. Європейці підтримують Україну в найтяжчих умовах кризи і збройного конфлікту. Та водночас вони бачать, що в країні, незважаючи на розмови про демократію і високу активність громадянського суспільства, зберігається корупція, тиск на бізнес, високий рівень мілітаризації суспільства. У політиці немає згоди. Знову посилюється популізм і політична "махновщина". 

Після Майдану в Україні багато декларацій, але ніхто не в змозі дати гарантії того, що європейський вибір буде підтверджений стабільністю, демократією і справжньою свободою. І сьогодні європейський вибір України став європейським викликом, на який ми мусимо дати гідну і швидку відповідь

Нам потрібні ефективні дії у форматі "Україна—ЄС" з включення української економіки в ринок Європи, який має бути складовою частиною національного плану відродження

Ще одне болісне питання — відносини з Росією та країнами євроазійського регіону (зокрема Митного союзу). Війна на Сході руйнівна і для України, і для Росії. 

Зруйнована вся договірна база відносин. Торгові війни поступово перетворюються на торговельну "берлінську стіну". Скорочуються мільйони робочих місць, завдається збитків на мільярди з обох сторін.

Державний кордон має бути на замку. Але сучасна економіка не має кордонів, навіть якщо її на якийсь час "обгороджувати" за допомогою торговельних воєн і адміністративних заборон. Нам треба бути готовими до нової, післявоєнної експансії на сусідні ринки разом з європейськими партнерами і з новим конкурентним рівнем наших товарів і послуг. І тому Євросоюз теж має бути зацікавленим у серйозному діалозі про майбутнє. Можливо, уже на наступний 2015 рік пора планувати Форум "ЄС—Україна—ЄврАзЕС" саме в Києві. Він може стати першим кроком до вирішення питань економіки і безпеки на континенті. Майбутнє ОБСЄ та нової договірної бази безпеки, економічні питання — у нас чимало спільних і важливих тем. 

Занадто довгий час Україна була далекою від глобальних процесів континенту. Ті 23 роки незалежності, які ми будемо незабаром святкувати — це вік дорослішання України. У світі народжується нова, амбіційна, сильна, впевнена у власних силах країна. У нас немає права на помилку. Знаю, ми впораємося з цим історичним викликом — у нас вистачить духу, знань і віри.

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
21 коментар
  • talymon 14 августа, 00:16 У суспільстві всім рухають у першу чергу інтереси соціальних груп, партій і окремих індивідуумів. Коли Янукович почав кошмарити українську економіку в інтересах сім'ї, українські олігархи організували кривавий майдан, щоб зупинити Януковича. Вони при цьому навіть не спромоглися, чи не захотіли прорахувати усі наслідки свого "повстання", у тому числі і кривавий кошмар на сході України, що об'єктивно лежить на їх совісті, якщо вона у них є, звичайно.... З іншого боку, доки Янукович займався лише дерибаном і перерозподілом на свою користь української економіки, Штати лише мовчазно спостерігали за цим процесом і не втручалися, бо це жодним чином не зачіпало їх стратегічних інтересів. Але як тільки Янукович хитнувся у бік Росії замість Європи, Штати рішуче взялися до справи. А сигналом того, що Янукович однозначно переорієнтовується на Росію, послужила заява пана Льовочкіна про відставку з посади глави АП у серпні минулого року, якщо не помиляюсь. Адже Льовочкін був приставлений Штатами до Януковича у якості "смотрящого" за його політичним курсом. Тому пан Льовочкін цілком заслужив того, щоб стати одним з ключових будівничих нової незалежної європейської України. І при цьому не має великого значення те, що він отут написав і ще напише в майбутньому тут, або ще де-небудь. При цьому, як на мене, не має великого значення чи добрим є те, що трапилось з Україною, чи не зовсім. Бо з точки зору саме інтересів, в Україні серед соціальних груп продовжується безкінечна гра з нульовою сумою і немає надії, щоб коли-небудь у майбутньому у цій грі запанувала стратегія "win-win".
    lesya 14 августа, 14:53
    Win - стратегия уже давно осуществлена олигархами, кто с ними воюет? Вы же сами пишете - между собой уже устроили, оно и понятно, их финансовым империям нужны деньги, понятно, что эти империи без доноров ...а жрут они из бюджета, но и там уже нет - из-за них же, поэтому бои еще будут. Бои за нормальную жизнь и игра такая Антимонополия.
    talymon 14 августа, 20:32
    Написати стільки як ви, а тим паче такого як ви, людина не здатна.... Ви- робот!
    lesya 14 августа, 22:04
    Просто проблемы каждого решаются в контексте общего. У нас этот важный принцип нарушен. А,вообще,переусердствовала, Вы правы, возьму ка я тайм аут.)))
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Борис Борисов 13 августа, 15:39 Поздно... выбачьте, пиздно! Дуже пиздно! У вас был шанс 23 года назад, и очень неплохой шанс. Вы его позорно проворонили. Теперь Украину уже никто и ничто не спасет. А бесконечные мантры про "международную конференцию доноров" (читай: солодки мрии про халявны гроши) у той же Европы вызывают искреннее изумление вперемешку с брезгливым возмущением. Она ведь сказала ясно и четко: в ЕС в обозримой будущем (в переводе с дипломатического на человеческий язык это значит: "когда рак на горе свистнет" Украину не примут, и решать ее проблемы за свой счет никто не будет. Ваши истеричны вопли про "кров хероив", пролитую ради европейских идеалов (читай: ради возможности безвизово слинять в Европу, устроившись поло- и жопомойками) вызывают ту же реакцию. Более того: Европа медленно, но верно начала прозревать, сообразив, какую головную боль вперемешку с геморроем заполучила в лице Украины. Так что в очередной раз, и особенно крепко, шарахнули вы себя по мозолистому лбу черенками тех же грабель. С чем вас и поздравляю. Запасайтесь дровишками и кизяком, бо зима прийде и порядок наведе:))))) Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Petrovich 12 августа, 21:49
    lesya 9 августа, 20:42 Была моя идея - взять 10 экономистов и сделать План страны. Помнится мне, что Вы, Левочкин, презентовали некий Центр и что? Кстати, моей идеей воспользовались и при презентации Центра реформ - О.Семерак - и что? Еще я перед этим написала в центр Відродження, и там моей идеей воспользовались - и что? В последнем я просила взять меня в команду, т.к. идея моя, но кроме того, я этим делом (реформами ) давно занимаюсь, кроме того Яценюка консультировала по газу и др., и просила - давайте сделаем. Ноль. Видно прикрываясь словом реформы , не зная предмета, просто деньги качаются с различных фондов. Вот и причина - у нас деньги просто отдалживаются и качаются - откуда экономика будет. Сейчас опять банкам дали деньги, очень интересно, отдолжить на всех (а что мне конкретно), дать своему банку и тратить как хочешь, а потом еще Фонд Гарантирования вкладов, если что будет ответственным. Когда этот беспредел прекратиться?
    Уважаемая Lesya! Спрошу очень толерантно и политкорректно. Как Вы оцениваете предыдущие кредитно-политические истории наших экономических светил, их научные достижения мирового уровня и нерастраченный творческий запал?
    lesya 12 августа, 22:47
    Отвечу политкорректно. Почему не реализован запрос на План реформ? Экономическая наука заполитизирована, т.е. то, что фактически надо будет делать не устраивает власть имущих. Например, Геец, уважаемый мной человек, чтобы удержать институт должен высказываться тоже политкорректно. В сфере науки идет борьба за кресло и за выживание. Фактически, то, что нужно Украине не может копироваться с других стран, хотя я считаю самым удачным опыт Германии, сочетающий экономику с гуманитарной политикой. В науке сейчас надо связывание, например Минфин, Минэкономики, ресурсы, открытие доходов и ресурсов и приватных лиц, т.е. доступ к информации, потому что первый этап - это перераспределение и высвобождение средств, как Вы думаете, это дадут сделать? А ,если не дадут, тогда можно еще чуть-чуть подождать, но МВФ, если тоже ничего не даст, тогда... Т.е. без прохождения первого этапа не будет второго. А второй этап, это использование средств (за счет налогов, перераспределения) на развитие. Тут наука должна тоже сказать свое слово. Фактически , План должен ответить на вопросы каким образом будет наращиваться благосостояние народа, каким методом (например, в какие области будут вкладываться деньги, как получить кредит под минимальный процент на открытие дела, трудоустройство, сбалансирование всех показателей и т.д.). Тут старыми методами не получится, главное - взаимодействие. Поэтому нужна группа, и результат будет очень быстро - поверьте, но противостояние очень велико, поэтому нужен серьезный разговор, т.к. повторюсь, речь идет в первую очередь о перераспределении и сразу надо внедрение. Таких разработок нет, Кирш кое-что рекомендует правильно,но не все. Поэтому надо взять "старых" Геец, Кирш, Лановой, Савченко, Новак, но и группу "новых" - независимых экспертов, из бизнеса, т.к. не секрет, что просидевшие в одном кресле мало представляют настоящее положение дел. Кроме того, нужна мощная поддержка. Ну, а ,если нет, тогда подождем, пока поезд упадет в пропасть. Никто не выиграет, однако, менталитет такой, что а вдруг , авось.
    lesya 12 августа, 22:47
    Отвечу политкорректно. Почему не реализован запрос на План реформ? Экономическая наука заполитизирована, т.е. то, что фактически надо будет делать не устраивает власть имущих. Например, Геец, уважаемый мной человек, чтобы удержать институт должен высказываться тоже политкорректно. В сфере науки идет борьба за кресло и за выживание. Фактически, то, что нужно Украине не может копироваться с других стран, хотя я считаю самым удачным опыт Германии, сочетающий экономику с гуманитарной политикой. В науке сейчас надо связывание, например Минфин, Минэкономики, ресурсы, открытие доходов и ресурсов и приватных лиц, т.е. доступ к информации, потому что первый этап - это перераспределение и высвобождение средств, как Вы думаете, это дадут сделать? А ,если не дадут, тогда можно еще чуть-чуть подождать, но МВФ, если тоже ничего не даст, тогда... Т.е. без прохождения первого этапа не будет второго. А второй этап, это использование средств (за счет налогов, перераспределения) на развитие. Тут наука должна тоже сказать свое слово. Фактически , План должен ответить на вопросы каким образом будет наращиваться благосостояние народа, каким методом (например, в какие области будут вкладываться деньги, как получить кредит под минимальный процент на открытие дела, трудоустройство, сбалансирование всех показателей и т.д.). Тут старыми методами не получится, главное - взаимодействие. Поэтому нужна группа, и результат будет очень быстро - поверьте, но противостояние очень велико, поэтому нужен серьезный разговор, т.к. повторюсь, речь идет в первую очередь о перераспределении и сразу надо внедрение. Таких разработок нет, Кирш кое-что рекомендует правильно,но не все. Поэтому надо взять "старых" Геец, Кирш, Лановой, Савченко, Новак, но и группу "новых" - независимых экспертов, из бизнеса, т.к. не секрет, что просидевшие в одном кресле мало представляют настоящее положение дел. Кроме того, нужна мощная поддержка. Ну, а ,если нет, тогда подождем, пока поезд упадет в пропасть. Никто не выиграет, однако, менталитет такой, что а вдруг , авось.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • lesya 12 августа, 00:39 Шанс надо реализовывать, реализаторов нет. А нет, потому что деньги монополизированы, поэтому Вы можете только говорить, а ели захотите что-то делать, тогда должны идти работать в порочную системы (почти воровскую), вот и противоречие. Надо , чтобы экономика была альтернативная, как бы не банально, но работать честно, с радостью, где такое? А для реформ нужна консолидация и группа, т.к. понятно, что правительству не дадут ничего повести олигархи, опять из-за того, что все в их руках. Большая группа единомышленников, которая будет работать в правительстве как группа экономического влияния и каждую неделю отчитываться перед людьми, а также собирать жалобы, т.к. правительство оторвано от проблем, не представляет с чем имеет дело, живет в вакууме.
    lesya 12 августа, 00:41
    Нужна такая мощная группа экономистов. Особенно, сейчас, пока есть время формировать тыл.
    lesya 12 августа, 16:25
    Прочитала интервью уважаемого экономиста - суть неутешительные прогнозы. Едет поезд, за много километров мост упал, поезд можно остановить и направить по другому пути. Ничего не делается - поезд летит в пропасть - прогноз оправдался.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Ольга Луцив 10 августа, 21:25 Общие фразы и пожелания. Так кто ж спорит?! «Бог в помощь» и «Ну, то дай, Боже, нашому телятові та й вовка з΄їсти!» Пора от слов переходить к делу. Ибо 25 мая 2014г. П.А. Порошенко выбрали Президентом Украины авансом: без ясной программы, без команды, за то, что в общем - не дурак, и за несколько правильных/вовремя/в нужном месте (на киевском Майдане) сказанных слов, и избрали его именно как Президента именно военного времени, а это в корне меняет привычные/мирные представления/нормы о времени и о сроках/скорости принятия решений! Сейчас всем нам/стране нужен, прежде всего, лидер, который не боится опереться на волну народной поддержки, который по интеллектуальным и волевым качествам способен быть на гребне этой волны, который не только «балансирует», но показывает личный пример и ведет за собой. О том, понимает ли это Президент, станет окончательно ясно чуть позже. «Самый главный вопрос, который будет преследовать П.А. Порошенко всё время его президентства – «Этого ли хотел Майдан?». Теперь только от него зависит, станет ли он «старыми граблями в новой упаковке», посмешищем истории или человеком, проложившим путь настоящим результатам Майдана» (М. Найем) «Порошенко войдет в историю либо как блестящий лидер, который успешно разрешил как минимум одну глобальную проблему Украины и сыграл на ее единство. Либо как неудачник-пустоцвет. Будем верить в первое и ждать конкретных шагов» (Ю.Тымчук). И действительно – слова/обещания должны обрасти конкретными делами! Готов ли к этому Президент? Готов ли он не на словах, а делами подтвердить, что он слышит народ и готов переступить через себя самого/всё своё прошлое и преобразиться из олигарха в Президента - ради народа Украины? Имеются ли на сегодняшний день какие-либо реальные свидетельства случившегося с ним такого ментального преображения (по типу библейского мытаря, который бросил деньги на дорогу и пошел за Иисусом)? Лично я этого не вижу. Но, если и народ этого не увидит, то у П.А.Порошенко есть все шансы стать в истории Украины Президентом с самым коротким термином пребывания на этой должности! (Юрий Романенко, «Семь тезисов как Порошенко потеряет власть» http://hvylya.org/analytics/politics/sem-tezisov-kak-poroshenko-poteryaet-vlast.html , что относится не только лично к Президенту, но и ко всей нашей власти вообще!) И ему лично и всем представителям нашей коалиционной власти необходимо не «витать в облаках», а помимо решительного уничтожения террористов, предпринять безотлагательные/уже сегодня действенные шаги по ограничению всевластия олигархии/обузданию коррупции, в рамках тотальной смены структуры/принципов построения власти! (Советую не пожалеть времени и на досуге ознакомиться: «Украина как проект, или чего добился Майдан» http://politica-ua.com/ukraina-kak-proekt-ili-chego-dobilsya-majdan/?56379.) Кроме этого, всем без исключения нашим «государственным мужам/первым лицам государства» требуется осознать/не забывать, что терпение у народа уже подошло к опасному/последнему пределу, за которым последует бунт (как говорится - «дрова облиты бензином, стоит только спичку поднести…») И это, – если в поведении/действиях власти ничего не поменяется, - уже не предмет рассуждений «будет или не будет», а только - вопрос времени/кровавости/последствий для страны. Конечно – этого – очень не хочется! Но если власть нас «в упор» не слышит/не видит/не понимает, у народа просто не останется иного выхода… (По поводу перспектив вообще/их неизбежности - очень рекомендую ознакомиться: Денис Русак «Лютневі кулі Майдана в економічне серце Заходу…» http://hvylya.org/analytics/society/lyutnevi-kuli-maydana-v-ekonomichne-sertse-zahodu.html ) Весьма печально, что большинство нашей власти этого – судя по всему – не понимают/бояться действовать/надеются, что «пронесёт». А зря!... Потом – им же - будет гораздо «больнее»! Ведь теперь это будет отнюдь не майданная революция (с технологиями которой Президент «знает как бороться), а осуществление/восстановление правды/справедливости/требований Майдана явочным порядком + банальная месть народа, со всеми сопутствующими/соответствующими народными «игрищами/гуляниями/развлечениями» в виде расстрелов/виселиц и вещей, о которых и говорить страшно… Да и народ постарается чтобы с «подводной лодки» никто не сбежал. Господи, избави нас от такого, вразуми нашу власть! Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • vborzunov@list.ru 10 августа, 17:23 Теоретически правильно! На практике это должно решатся проще, но не решается. Порошенко (как Президент) и Яценюк (как премьер) были избраны именно с ожиданиями комплексных реформ. Оказалось, что находясь долгие годы во власти (или при власти), у них (и у их политических сил) не было даже концепции реформирования, не говоря уже о проекте. Соглашение с ЕС также подписывалось без технического, экономического, социального и финансового обоснований. Предложенные Яценюком реформы - это не реформы развития! Порошенко вообще собрался только разрабатывать стратегию развития до 2020 года. Пока мы будем избирать власть по их декларациям (обещаниям), никаких настоящих реформ не будет. К стати, такая же ситуация была и с предыдущими властями.
    lesya 10 августа, 21:21
    Для того, чтобы что-то улучшить,надо - 1 - перераспределить собственность(антимонопольный комитет, давать деньги на бизнес , вернуть в управление государства), 2- начать платить белую зарплату, 3- начать платить налоги,4- ввести справедливые налоги и т.д. За 23 года все не работает, вернее работает за счет того, что берется фактически из государства - из общего котла, которые в основном отдолжен. Кто будет все это делать, надо же идти против своих. Отсюда власть говорит людям - Вы что там сами себе делайте - фактически - идите Вы на...,
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Wojen Upczk 10 августа, 17:17 Шановна редакціє, скажіть, будь ласка, з якою метою ви опублікували цей матеріал. Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Petrovich 10 августа, 15:30 Как нам не хватает в дополнение к регулярным статьям господ Левочкина и Ермолаева аналитики от недавно усопшего Левенца, а также от здравствующих Захарченко, Лебедева, Пшонки, Азарова, Ярошенко и тому подобных.
    Олександр Ярмоленко 12 августа, 11:15
    Абсолютно вірно! Де аналітика Жириновського, Гіркіна, Пушиліна та Пургіна!!!
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • lesya 10 августа, 14:24 Про то, что нужен общественный Договор - поддерживаю. Но, именно Общественный, выражающий интересы Народа и будущих поколений. Ведь, не секрет, что нужно переформатировать ресурсы, денежные потоки в интересах граждан Украины, но катаклизмов нам достаточно. Надо формировать общество, которое в которое заложены такие механизмы, которые будут пониматься людьми как справедливые, дающие, развивающие,работающие уже сейчас(а не сказки нам рассказывают, что реформы - это потуже пояса, через 20 лет что-то будет, а мы(кто у власти) пока поживем), и на будущее. Пора Вам уже основные составляющие Договора и Реформ озвучить. Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Теодор Дяків 10 августа, 09:41 Так багато букв про р е ф о р м и і жодного слова про зміну с и с т е м и влади, про перехід від азійсько-радянськоі сутності суспільно-політичного устрою до украінсько-європейськоі. Пан Льовочкін пропонованими "пакращеннями", вважаю, хоче законсервувати чинний устрій, систему, а суспільство народ, прагнуть реалізувати себе як джерело влади та власник національних багатств (див. ст. 8, 13 Конституціі Украіни), а це "две большие разници", як кажуть в Одесі. Відповісти Цитувати Поскаржитись
Реклама
Останні новини
Курс валют
USD 25.90
EUR 29.07