Україна vs Росія: раунд перший — розвідка боєм Міжнародний суд ООН ухвалив рішення щодо тимчасових заходів

суд_5

Читайте також

Помиляються ті, хто вважає, що Міжнародний суд ООН приймає рішення роками. Інколи судді бувають досить оперативними. 

Як, наприклад, у процесі "Україна проти Росії", в якому Київ обвинувачує Москву в порушенні Конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму і Конвенції про ліквідацію всіх форм расової дискримінації. Всього лише через місяць після того, як у Гаазі українська делегація звернулася до суду з клопотанням застосувати тимчасові заходи, той оголосив свій вердикт. Для України він виявився досить сприятливим.

Київ така швидкість ухвалення рішення неабияк здивувала: за найоптимістичнішими прогнозами, його очікували тільки на початку травня. Схоже, що 16 суддів не дуже довго сперечалися й дійшли згоди буквально одразу після усних слухань, які відбулися на початку березня.

Нагадаємо: тимчасові заходи, про які клопотав Київ, такі. Україна просила суд зобов'язати РФ утримуватися від будь-яких дій, які можуть погіршити або розширити предмет спору; належно контролювати російсько-український кордон з метою припинення поставок зброї; припинити й запобігати поставкам грошей або зброї групам, котрі здійснюють терористичні атаки; вжити всіх можливих заходів для впливу на групи, які вона підтримує, щоб запобігти здійсненню ними терористичних атак проти цивільного населення; утримуватися від будь-яких заходів расової або етнічної дискримінації у Криму; дозволити діяльність Меджлісу кримськотатарського народу; припинити насильницькі викрадення представників кримськотатарського народу; припинити обмеження освіти українською мовою.

До останнього моменту рішення суду було невідоме. МС ООН міг схвалити застосування тимчасових заходів, але міг і відмовити. При цьому в Києві розуміли: ухвалюючи рішення щодо тимчасових заходів, суд не стане однозначно на чийсь бік. І, знаючи консервативний характер суду, були готові до того, що МС ООН змінюватиме формулювання нашого клопотання.

Простір для припущень був неосяжний. Приводів до тривог також не бракувало. Адже, хоча прохання про застосування тимчасових заходів є попереднім питанням для МС ООН і, незалежно від рішення, суд продовжить розгляд справи, — вердикт для Києва дуже важливий. І з психологічної точки зору, і з політичної, і з юридичної.

По-перше, прийняття тимчасових заходів — спроба юридичними засобами стабілізувати ситуацію не тільки в Криму, де постійно порушуються права кримських татар і українців, а й у Донбасі, де тривають воєнні дії, а Росія й далі забезпечує проросійських бойовиків зброєю. 

По-друге, рішення щодо тимчасових заходів для Києва важливе з погляду вироблення й реалізації тактики в подальшому судовому процесі. До кінця року українська сторона має подати суду свій меморандум (так називається позовна заява) у справі про порушення Росією Конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму і Конвенції про ліквідацію всіх форм расової дискримінації. Цей документ українська делегація та її юридичні радники з Covington & Burling коригуватимуть з урахуванням рішення суду щодо тимчасових заходів.

По-третє, рішення щодо тимчасових заходів — тест на прогресивність членів МС ООН, демонстрація того, чи вони вузько трактуватимуть положення двох конвенцій, чи широко. Вузьке трактування й відмова в застосуванні тимчасових заходів стали б для України поганим сигналом, а для Росії, яка зробила ставку на розвал процесу і добивається, аби суд визнав відсутність своєї юрисдикції у справі, — подарунком. 

Зазначимо, що на цьому етапі Київ також може вперше оцінити стратегію Росії в суді. Крім заперечення очевидних фактів, російська команда сфокусувалася на юридичних тонкощах: не заперечуючи поставки "Бука" в Україну, її адвокати заявляють, що доказів навмисного пострілу в МН17 з метою вбивства цивільних осіб немає. 

Стоси фотографій та гучні заяви російських представників про "неонацистський державний переворот у Києві" підтверджують, що альтернативна реальність агресивно нав'язуватиметься й суддям. Результатом цього може стати й подача зустрічного позову Росією, в якому будуть описані "розіп'яті хлопчики" та інші "звірства хунти".

У цій ситуації вкрай важливо враховувати, що якщо Конвенцію про ліквідацію всіх форм расової дискримінації суд уже застосовував, то справу щодо порушення Конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму — розглядає вперше. Цей факт, як і те, що в порушенні Конвенції обвинувачується Росія, міг стати для суду серйозним стримуючим чинником в ухваленні рішення про тимчасові заходи, зробивши його дуже обережним у своїх висновках. 

По-четверте, рішення про тимчасові заходи має велике психологічне, емоційне значення для українців. Відмова суду задовольнити наше прохання або навіть його частину сприймалася б українським суспільством як "зрада" й ілюстрація непрофесіоналізму української делегації та її юридичних радників. Це посилило б і політичний, і психологічний тиск на членів української делегації.

Невизначеність із рішенням і невиправдано завищені очікування українського суспільства від вердикту суду, що розглядає справу "Україна проти Росії", посилювали нервозність у Києві. Тут тримали схрещені пальці і, закликаючи не драматизувати ситуацію, прораховували всілякі варіанти. 

На величезне полегшення Києва, 19 квітня Міжнародний суд ООН вжив тимчасових заходів. Як і прогнозувалося, не всі прохання було задоволено. Проте судді прийняли принципові рішення. Які, зважаючи на все, стали для росіян прикрою несподіванкою. Принаймні російська делегація, прослухавши рішення міжнародних суддів, залишила зал засідання без коментарів. Українську ж дипломатію вердикт надихнув.

По-перше, хоча на цьому етапі МС ООН не говорить про свою юрисдикцію у справі "Україна проти Росії", суд визнав свою первинну (prima facie) юрисдикцію щодо обох Конвенцій — і щодо расової дискримінації, і про боротьбу з фінансуванням тероризму. Інакше кажучи, суд, не заглиблюючись докладно в процес, вважає, що має право й підстави розглядати справу "Україна проти Росії". 

Погодимося з українськими дипломатами: для нас, українців, це рішення — серйозна перемога, особливо з урахуванням того, що Міжнародний суд уперше розглядає застосування Конвенції про фінансування тероризму. Багато хто сумнівався, що суд визнає первинну юрисдикцію стосовно неї. І вкрай важливо, що суд визнав: Україна виконала досудові процедури за цією конвенцією. 

По-друге, суд дійшов висновку, що "кримські татари й етнічні українці у Криму залишаються уразливими". Тому він погодився на запровадження тимчасових заходів проти РФ для захисту національних меншин у Криму й зобов'язав Росію: а) утриматися від обмежень щодо кримських татар на представництво власних інтересів, включно з відновленням діяльності Меджлісу; б) забезпечити ведення навчання українською мовою.

Для України це рішення вкрай принципове, оскільки МС ООН звернувся з вимогою не до двох сторін, а тільки до Росії. Крім того, у своєму рішенні судді оперують не абстрактним терміном "етнічні групи", а конкретно говорять про українців і кримських татарах. Нарешті, МС ООН фактично визнав Меджліс легітимним представником кримських татар.

Обов'язковість рішення суду має для Кремля негативні політичні наслідки. Якщо Москва відмовиться виконувати рішення МС ООН, то це стане для Києва додатковим аргументом у його зусиллях зберегти міжнародні санкції проти РФ, яка ігнорує міжнародне право.

По-третє, МС ООН зобов'язав Україну і Росію повністю виконувати всі положення досягнутих у Мінську домовленостей, також заявивши, що "обидві сторони мають утримуватися від дій, які можуть призвести до погіршення ситуації". На думку українських юристів-міжнародників, "це означає, що і Україні, і Росії заборонено будь-які дії, які можуть розглядатися як порушення конвенцій. У тому числі і Конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму, і Конвенції про ліквідацію всіх форм расової дискримінації".

Голова української делегації, заступник міністра закордонних справ Олена Зеркаль зазначає, що "в цьому питанні суд використав логіку України стосовно сумісності судового процесу і Мінського процесу".

До плюсів також можна зарахувати й те, що не було сказано у рішенні стосовно тимчасових заходів про добровольчі батальйони, які брали участь у бойових діях на Сході України. Проте до мінусів же рішення суду слід зарахувати відмову МС ООН застосувати до Росії тимчасові заходи на підставі Конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму. 

Аргументовано це було тим, що Україні необхідно довести, що запитані тимчасові заходи мають зупинити заподіяння непоправної шкоди, а також навмисність дій держави — сторони конвенції, однак цієї вимоги не було виконано. 

Але для України значно важливіше те, що суд оголосив свою первинну юрисдикцію стосовно Конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму, визнавши: надані Україною факти підпадають під дію документа. При цьому МС ООН не поставив під сумнів факт поставок Росією зброї. Суду просто забракнуло доказів того, що факт цих поставок зброї й атаки на цивільних осіб та об'єкти об'єднані єдиним наміром і, відповідно, підпадають під визначення тероризму, дане в Конвенції.

А в цьому документі, на що звертає увагу російський спеціаліст із міжнародного права Володимир Гладишев, записано: тероризм — це не проста дія, що призвела до загибелі людей, до загрози їхньому життю, але це дія, яка: а) вчинена з наміром; б) спрямована на те, щоб примусити уряд держави вжити певних дій.

Що ж, Києву вказали на його слабкі місця. І тепер йому треба буде на етапі подачі меморандуму більш аргументовано обґрунтувати свою позицію, надавши відповідні факти і докази. 

Приймаючи рішення щодо тимчасових заходів, судді одночасно склали і перший тест на прогресивність. Ряд юристів-міжнародників, у тому числі й російських, оцінюють їхні дії навіть як революційні: суд дав широке тлумачення своїх повноважень стосовно цих двох конвенцій. А проти цього заперечувала Росія. Погодимося з Оленою Зеркаль: "З урахуванням того, що це перше рішення суду щодо цієї конвенції (про фінансування тероризму. — В.К.), ми маємо дуже конструктивний підхід суду".

Так, судді були обережні в ухваленні рішення щодо тимчасових заходів у рамках Конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму. Але під час голосування з окремих пунктів тимчасових заходів Конвенції про ліквідацію всіх форм расової дискримінації вони були одностайні.

Так, під час голосування з питання про відновлення діяльності Меджлісу 13 суддів проголосували "за" і тільки троє — "проти" (росіянин Леонід Скотніков, словак Петер Томка і китаянка Ці Ханьцінь. До речі , Л.Скотніков і П.Томка також брали участь і в процесі "Грузія проти Росії", де, в остаточному підсумку, МС ООН відмовився визнати свою юрисдикцію). Зате одноголосно члени суду проголосували за вимогу до Росії забезпечити ведення навчання українською мовою в Криму і заклик до Москви й Києва утримуватися від кроків, здатних погіршити ситуацію на Сході України. 

Що ж стосується голосування щодо первинної юрисдикції стосовно двох Конвенцій — про боротьбу з фінансуванням тероризму і про ліквідацію всіх форм расової дискримінації, то результати не були оприлюднені. Лише представник Росії Л.Скотніков, висловлюючи особливу думку, говорив про відсутність prima facie юрисдикції суду щодо Конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму. 

Перший раунд у Гаазі залишився за Україною. Але цей результат треба оцінювати без ейфорії, що завжди приходить після перемоги. Усні слухання та ухвалення рішення щодо тимчасових заходів — розвідка боєм, яка виявила слабкі сторони як Росії, так і України. 

Повторимо: озвучене судом проміжне рішення жодним чином не гарантує прийняття МС ООН рішення про свою юрисдикцію у справі "Україна проти Росії". І треба бути готовими до того, що через рік-два суд може визнати свою юрисдикцію щодо Конвенції про ліквідацію всіх форм расової дискримінації і не визнати — щодо Конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму. Або навпаки. Вся юридична війна ще попереду.

Показова справа "Грузія проти Росії", коли грузини обвинуватили Москву в порушенні Конвенції про ліквідацію всіх форм расової дискримінації. МС ООН ухвалив застосувати тимчасові заходи й визнав свою первинну юрисдикцію. Але у 2011 р. відмовив Тбілісі, оскільки суд вирішив, що не має юрисдикції щодо цієї справи. 

Важливо пам'ятати: мало виграти битву. Головне — перемогти у війні.

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
57 коментарів
  • Republic Вчера, 10:00 Пан філософ С.Дацюк правий: «Громадянська ідентичність замість націоналістичної породить осмислений і перспективний рух самоорганізації різноманітних громад». Пан Скрипка під «дебілами» розумів ВИКЛЮЧНО російськомовних громадян України, котрі зі зброєю Росії ведуть відкриту ВІЙНУ з Україною на Донбасі. Хіба ж не ДЕБІЛИ ті, хто у СВОЇЙ хаті, як маріонетки злісного сусіда, пускають кров своїй рідні? І заради ЧОГО? Сепарптистів Донбасу слід не в гетто помістити, а залишити там, де вони виросли, визначивши це місце їхнього проживання, як – РЕЗЕРВАЦІЯ унікальних «советских людей». Хай продовжують ВІРТУАЛЬНО будувати «советский коммунизм на отдельно взятой территории». Може з часом резервація перетвориться на «заповедник ЗАБАВНЫХ людей».
    spragly Вчера, 10:41
    Громадянську ідентичність в Україні будували 25 років. І зараз вона переживає свою найбільшу кризу. Можливо недорозвинена громадянська ідентичність і призвела до цієї кризи, з всією власністю в руках оффшорів, розваленою армією, квотами на українське тв та музику. До всього цього призвела совіцька та постсовіцька ідентичність громадян колишнього ссср. На Донбасі воюють носії руской громадянськой ідентичності буряти чечени татари донці кубанці сибіряки. Так що громадянська ідентичність як абстрактна ідея це ще не абстрактний позитив. Що Дацюк перекручує так це визнає антагонізм громадянської та націоналістичної ідентичності. 25 років націоналісти та носії громадянської ідентичності в Україні ніяк один одному не заважали. А зараз мовляв давай вибирай або ти носій громадянської або націоналістичної ідентичності. Бо цього путін хоче. А була в нас вже громадянська ідентичність ссср. А була в нас вже громадянська ідентичність часів януковіча. То нехай Дацюк називає і ці речі своїми іменами.
    Republic Вчера, 12:26
    «В'ячесла́в Макси́мович Чорнові́л: кандидат у Президенти України на виборах 1991 р. (2 місце, 7 420 727 голосів або 23,27 %). З 1992 р. і до смерті — голова Народного Руху України. З жовтня 1991 — Гетьман українського козацтва. З 1995 року член української делегації в Парламентській Асамблеї Ради Європи. Чимала частина суспільства досі переконана, що В.М. Чорновола прибрали як небезпечного конкурента на майбутніх президентських виборах» - це була ЛЮДИНА, котра повела б Україну в реальний «український світ (О.Скрипка)», але «щирі українські націоналісти» НІЧОГО не зробили, щоби ПРОДОВЖИТИ справу, започатковану ЛІДЕРОМ. Хто такі О.Я.Тягнибок, Д.А.Ярош та інші сучасні націоналісти у порівнянні з В.М.Чорноволом? На що ЗДАТНІ сучасні націоналісти, історія вже показала: революції, протести, смолоскипні марші, вибухи гранат під ВРУ. Чи цього хотів В.М.Чорновіл? Сучасних «національних лідерів» сьогодні НІХТО вбивати не збирається. В.М.Чорновола ВБИЛИ, бо він був - реальною ПОЛІТИЧНОЮ загрозою
    Republic Вчера, 17:19
    За 25 років, що минули, українські націоналісти тільки те й робили, що галасували та демонстрували перед пересічними українцями свою «політичну дрібність», яку можна розгледіти, хіба що під потужнім мікроскопом: у СОБОРНІЙ, ПРАВОВІЙ Державі Україна були скоєні політичні вбивства В.М.Чорновола, Г.Р.Гонга́дзе, П.Г.Шеремета, але українські націоналісти ЗАВЗЯТО проголошують: «Україна – понад УСЕ»! То хіба це є СИЛА, яка здатна ЗАХИСТИТИ Україну?
    talymon Сегодня, 00:42
    Усі ми перекручуємо, хлопаки! "Общая слава в былом, общее согласие в настоящем, совместные великие свершения, совместная воля к новым свершениям- вот главные условия существования народа...Позади- бремя славы и ошибок, впереди- единая программа действий. Жизнь нации- это повседневный плебисцит" (РЕНАН). А у нас з вами- що попереду? Що позаду? Суцільний плебейсцит! Ось знову судять когось за те, що він убив іншого когось 65 років тому. То хто здатен змайструвати таке дзеркало, що у ньому ми всі разом, від Дону до Сяну, побачимо себе єдиним народом?! Думаю, що ніхто і ніколи.
    talymon Вчера, 22:29
    Дацюк не оракул, не оракул Дацюк-/ Вони з Порошенком картоплю смажену жерли з Кісєльова рук/
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • spragly 25 апреля, 23:29 Нібито й правильні речі написав філософ Дацюк в своєму блозі про націоналістичний реванш. Забув тільки відповісти на питання, чому українська мова стала і залишалась такою упослідженою за часи вже незалежности? На це головне питання його відповідь дитяча: нас б'ють а ми маємо бути благородними і пропонувати цікаві дискурси. Порадив би філософові практично втілювати своє благородство в дискусіях з мешканцями навіть підконтрольних територій. Для них його громадянська пасіонарність порожній звук, бо вони не розуміють української мови. Вони її не хочуть і не схочуть. А візьметься філософ навчати їх громадянської пасіонарності російською мовою - то дізнається що російські змі виголошують ті ж самі лозунги. І слухають тих а не тебе. От і все. Пасіонарствуй скільки хочеш а слухатимуть не стануть. Не обравши націоналістів до ВРУ, виборці відкинули єдиний контрольний механізм проти реваншу перефарбованих регіоналів. Їм підсунули ляшка, він теж "націоналіст". Карикатурний, як отой Борат. Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • spragly 25 апреля, 13:11 Українській делегації варто передивитися "The Memory of Justice" by Max Ophuls, де йдеться про Нюрнбернський трибунал в розумінні учасників (прокурорів, звинувачених) та рядових німців. Британський прокурор згадує як в Ялті сталін запропонував заарештувати 50 тис офіцерів вермахту та розстріляти без суду. Рузвельт подумав це чорний жарт. Тільки Черчиль схаменувся. І багато там замовчуваного або неосмисленого, про тотальне руйнування німецьких міст бомбуваннями - цивільні квартали в руїнах а заводи на окраїнах цілісінькі... Судити можна переможеного ворога. Непереможеного не осудиш. Можна ще подивитися "Downfall" by Oliver Hirschbiegel. Але це точно в українському ефірові не покажуть, там же ж німці геройські захищають Берлін, хоч гітлер і каже що цей народ має зникнути бо він підкоряється більшовикам. От з таким маємо справу. Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • spragly 24 апреля, 19:29 Стосовно української мови все дуже просто. Знайдіть бодай жодний твір чи пісню українською, де прославлялась би російська імперія. Нема таких. А російська імперія це і є національна ідея рускіх. Я серед них так довго жив свого часу, що переконався: нічого нового вони не хотять, вони хотять російську імперію. Правда вони спробували надурити українців нав'язавши совіцьку імперію. Були твори що вихвалали совіцький псевдо-інтернаціоналізм і псевдо-самоурядовість українською мовою. Але сталін швидко придушив таких ентузіастів і в 60х роках минулого сторіччя вже ніхто не прославляв ссср українською мовою. Зараз українська мова в Україні займає маргінальне становище, і якщо хтось прив'язує цитати Салтикова-Щєдріна до мови, то він або рускій або ошуканець. Не в одній українській мові міститься український патріотизм. І звертаючись з псевдо-закликами на українській мові, оратор працює тільки з 30% потенційної аудиторії. На себе подивіться, панове, а не на мову.
    doctor_x 25 апреля, 11:04
    вочевидь, вам треба побажати тогож самого: подивіться спочатку на себе, скакуни, бо по уровню доходів, або взагалі "щастя" україна опинилася на 132-му місці, між Ганою та Угандою, і колгоспман, який бодро трясе тройним загрівком, "подняв" мінімальну зарплатня фактично с 160$ (при януковічі) до... $
    doctor_x 25 апреля, 11:10
    до ...125$)) НА РІВЕНЬ УГАНДИ!! і коли ви це урозумієте, тоді і будете розуміть куди вам треба засунути свій язик разом із-з мовой) та скрипкой))
    spragly 25 апреля, 12:36
    Умівкни будільнік, бімж. "Сову будить". Від того що колгосп заговорить на общєпонятном єзикє надої не зростуть. Це в 1933 році вже проходили. В сссрі посилали городскіх в колгосп допомагати грядки полоти, а сільські їх лупцювали, сотня на сотню, нє на танцах, нє за дєньгі, а за ідею. За те що жили вони тоді в гетто. Покушай і ти своєї каші.
    spragly 25 апреля, 14:55
    І ще. Ті хто борються за відновлення мови - ті самі борються й за інші речі. А ви, "общєчєловєкі", боретесь тільки за гроші. Ваша мораль, ваш стиль та ваш словниковий запас обмежується "поднятієм благосостоянія". Якоби для всіх, але з суттєвими купюрами, ваше благосостояніє не для католиків, нацюків, укропів, колгоспників, рогулєй і далі за списком. Але такі ж речі проголошували ваші совіцькі предки. Такі ж самі речі проголошували ваші імперські кадети, народовольці, булгакови, солжєніцини, дєнікіни, колчакі, столипіни. Такі ж самі речі проголошують ваші навальні, ходорковські. "Повишєніє народного благосостоянія"... які ж приклади ви наводите, росію 1913 року? Оце і є істинна мета і потолок вашого "общєчєловєчія".
    Republic 25 апреля, 17:06
    «…тоді і будете розуміть куди вам треба засунути свій язик разом із-з мовой) та скрипкой))» - я не розумію сенсу Ваших «коментарів»: які практичні висновки можна робити, на їхній підставі? Якщо узагальнити все, що я вже встиг дізнатися із Ваших «коментарів», то висновок буде єдиний: суцільний ПЛАГІАТ, при відсутності ВЛАСНИХ думок. Скільки разів я звертався до Вас із закликом: поділіться своїм ВЛАСНИМ практичним баченням, як же ж можна ДОПОМОГТИ Україні. Але Ви настирно продовжуєте вивалювати – як «юморне» сміття - словесну КЛОУНАДУ. Ніхто Вам не забороняє це робити, але ж поважайте самі себе. Поставте собі запитання: чого Ви хочете досягти своїми «коментарями»? Погано саме для Вас, якщо Ви «слухняно» виконуєте ЧИЄСЬ замовлення. Хочеться усвідомлювати РОЗУМ, а не розважатися КЛОУНАДОЮ.
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • spragly 24 апреля, 19:17 Нащадки комуняк полюбляють міркувати про гірку долю індіанців Америки. Спитали б самих індіанців чи їм зараз ліпше живеться ніж раніше. Принаймі купуючи індіанські сувеніри в Н'ю-Мексико посеред table mountains не бачив жодного недовольного. Мокасини та торби, правда кажучи, тільки на сувеніри й годяться, погано зшиті. Але може це тільки в мене такий смак вибагливий. Зате футболка homeland security з індіанськими вождями сподобалась. Що ж стосується Суду ООН, то його рішення росія не виконуватиме. Тоді про що це все? Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Republic 24 апреля, 12:02
    talymon Вчера, 17:25 «В стране, где есть порядок, будь смел в действиях и в речах. В стране, где нет порядка, будь смел в действиях, но осмотрителен в речах. (Конфуций) В нашому випадку маємо другий варіант.... Євреї у Європі ще зовсім недавно самі ізолювали себе у гетто, аби зберегти і продовжити свою ідентичність. Так що правильно Скрипка сказав. Але марно... Вчені довели, що у резерваціях індіанців у США мешкають зовсім не нащадки тих індіанців, що принесли першим переселенцям зі Старого світу смажену індичку, щоб ті не померли з голоду. Тих індіанців врятовані переселенці повністю знищили або зброєю, або вимороли голодом через винищення буйволів, або через принесені на континент разом з собою нові хвороби. Отже, "всі щасливі сім'ї схожі одна з одною, усі нещасні- нещасні кожна по-своєму". У РФ існує закон, що на сайті президента РФ можна писати (користуватись) лише російською мовою. І це у федерації! А у нас такий собі міністр Аваков в унітарній державі продовжує белькотіти на "вєліком і могучєм".»
    «Тих індіанців врятовані переселенці повністю знищили або зброєю, або вимороли голодом через винищення буйволів, або через принесені на континент разом з собою нові хвороби» - чомусь Ви не згадали про венеричні захворювання, яких доколумбова Європа НЕ знала. Уявіть собі такий хід історії: США живе за звичаями, притаманними Месоамериці (ісп. Mesoamérica - географічно-культурний регіон в Америці, на території якого до іспанського завоювання та колонізації Америки в 16 столітті існувало велике число розвинених доколумбових суспільств). Чи існувала б там ДЕМОКРАТІЯ? Переселенці змушені були воювати з індіанцями, поширюючи ЦИВІЛІЗАЦІЮ на народи, які приносили в жертву своїм кровожерливим «богам» серця ЖИВИХ людей. Резервація (лат. reservo - зберігаю) людей, котрим притаманні звичаї вмерлого СРСР – це ГУМАННО!
    doctor_x 24 апреля, 13:51
    Пан флудер, прошу Вас, НЕ изображайте из себя глухонемого. Я ВАМ ВОПРОС ЗАДАЛ ЕЩЕ ВЧЕРА: "навіть любому дурню помітно, що як тока вся зРада, президент, та навіть ТЕЛЕВІЗОР! ) починають говорить на мові, або бач, вже даже доктора, бач, на мові балакають, як тока УСІ починають розмовляти на мові = тут же, миттєво, Україна перетворюється, легко перетворюється, Україна перетворюється.... НА РУЇНУ. КОЖЕН РАЗ! І щаз-з = теж самє. Раз заговоріли о мове і на мове = значит снова жпа. ЧЕРГОВИЙ СИСТЕМНИЙ КРИЗИС = РУЇНА. Чогоб це таке? Науковець? Росскажи вже нам. Нє томі) Пусть сьогодні це вже стане ОЧЕВИДНИМ!" Тож, збираєтесь Ви отвічать, чи і далі флудіть тут хрєнь всяку будете?..?! дайте відповідь, чому це так: ЧИМ БОЛЬШЕ МОВИ= ТИМ БІЛЬШЕ РУЇНИ?" га?
    Republic 24 апреля, 15:20
    Залюбки, лікар_ХАОС-нику: 1) «пан флудер» - це груба фонетична помилка, бо «flu + id + er» та «flu + tt + er» за фонетичною транскрипцією вимовляються по-різному; 2) «ЧИМ БОЛЬШЕ МОВИ= ТИМ БІЛЬШЕ РУЇНИ?» - це надуманий олігархатом Росії, НІКЧЕМНИЙ по своїй «суті» фразеологізм, який не може бути ПІДТВЕРДЖЕНИЙ реальними фактами. Не мучайте себе тим, чого НЕМАЄ! Україну РУЙНУЮТЬ олігархи-злодії, які є НІКЧЕМАМИ у питаннях МОВИ!
    doctor_x 24 апреля, 22:07
    ого, мене вже в російськи олігархи запісали...?? куул. больше вопросов не нимею
    Panikovski 24 апреля, 22:17
    и правильно ... здесь, как я погляжу, - полный ацтой и несознанка)
    talymon 25 апреля, 21:11
    Перші поселенці, юначе, відстрілювали індіанців як тварин. Бо їхні попи говорили їм, що індіанці не мають душі, а тому вони є тваринами. І говорили вони так, посилаючись на святе письмо, Біблію тобто, яка знала білих людей, чорних людей і жовтих людей. А про червоних, тобто червоношкірих, людей вона нічого не знала. Бог у той час нічого не знав про індіанців! Чому, юначе? Як таке могло бути? Як тобі бачиться це з маківки "Сторожової башти"? І лише після того, як переселенці вгамували подібним чином свій цивілізаційний обов'язок, тобто як відвоювали для себе новий Lebensraum, вони допустили (першими це зробили католицькі попи), що ті, кого вони вбивали, також мають (мали) душу, тобто були людьми. І це по-твоєму гуманізм? Одначе я згоден, що це цивілізація, цивілізація зі своїм Богом. От тільки хто є її Богом, юначе?
    talymon 25 апреля, 22:00
    А про походження сифілісу почитайте хоча б ось тут, юначе: http://medport.in.ua/enc/populyarn-statt12/vsesvtnya-storya-siflsu.html .
    Republic Вчера, 10:14
    «…допустили (першими це зробили католицькі попи), що ті, кого вони вбивали, також мають (мали) душу, тобто були людьми» - еге ж, «люди з душами» знімали СКАЛЬПИ із живих – собі ПОДІБНИХ! Що ж до: «Як тобі бачиться це з маківки "Сторожової башти"?», то - НЕ знаю, бо я - НЕ є прихильником ЖОДНОЇ «людської церкви». Моя РАДІСТЬ - у САМОСТІЙНОМУ усвідомленні Слова Божого.
    talymon Вчера, 23:03
    Ти відповідаєш на мій пост по-єзуїтськи, тобто обходячи його суть. Тим не менше, скальп- то був бойовий трофей у битві з ворогом. Так індіанці чинили і у битвах між собою. І людина, з якої зняли скальп, залишалась живою до твого відома. Людина, що була вбита переселенцями як бездуховна скотина, була всього-на-всього мисливським трофеєм, якого було здобуто під час полювання завойовників задля захоплення Lebensraum'у. То була війна двох цивілізацій, у результаті якої переможена цивілізація зникла, перетворившись на резервацію, а цивілізація-переможець і донині завойовує для себе все більше і більше Lebensraum'у, не гребуючи жодними доступними їй засобами... У тебе, моя принадносте, є щось від отця Василя Фівейського, героя однойменної повісті Леоніда Андреєва. Не читав?
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Republic 24 апреля, 11:31 «…а для лохов а-ля Republic с Талимоном, як завжди напоготові на цей випадок черговий висір від кириленок, нищуків, вятровичей, скрипок та іншої муді про мову (декомунізацію etc) ((( ... "чим би дітятко не бавилось аби тіки їб.тись не просило"))» - мій експеримент виявився УСПІШНИМ: я вивів на чисту воду тих, кого ЗАВЖДИ вважав - ворогами України. До якого ж НІКЧЕМНОГО плагіату сьогоді вони звертаються: «Земля сельхозназначения в реале один из немногих оставшихся объектов, который еще не успели до конца распилить укролигархи ...». Очевидно, що такі «коментатори» примітивно ПАРАЗИТУЮТЬ на думках українців, котрі ІСТИННО вболівають за МАЙБУТНЄ України. Але це – ДОБРЕ: ворогів належить ВИЯВЛЯТИ та ВИКРИВАТИ, виключно – ПРАВДОЮ!
    Panikovski 24 апреля, 22:08
    после прочтения сего опуса я, кажется, начинаю понимать мотивацию и даже в чем-то оправдывать всех этих лазаренок, януковичей, яценюков, мартыненко, пашинских, порошенок, кононенко, гонтаревых, ляшко, тимошенок (Талимоша - привед!)... надо наверное обладать недюжинной волей и кристальной нравственностью, которых у них ест-но нет, чтобы удержаться и не залезть в карман таких вот клинических кретинов ... первые и вторые просто взаимно предполагают друг друга, как мышь - кошку, кролик - удава, баран - пастуха, который его стрижет или использует на шашлык, Буратино - Алису и Базилио)))
    Republic 24 апреля, 23:18
    За все годы Вашего «успешного комментаторского творчества» в ЗН, ничего КОНСТРУКТИВНОГО для Украины Вы не предложили, однако были очень «критичны» ко всему происходящему. Я уже имел однажды «удовольствие» указать Вам на фальшивость Ваших «сочувствий» к судьбе простых граждан Украины и тогда Вы умолкли - на время. Однако, сегодня Ваш «энтузиазм» опять пробудился: похоже, плоховато становится жить Вам в постсоветской ОЛИГАРХИЧЕСКОЙ России. Похоже начинает уже доходит до Вашего сознания, какое «царское дерьмо» обосновалось в Вашем «обожаемом» Кремле. От собственной убогости, русские начинают рычать на соседей, которые – как и они – позволили олигархам-ворам сесть себе на шею. Посмотрите на себя в зеркало – там увидите «клинических кретинов»: карманы русских также ПУСТЫ, как и карманы украинцев. На постсоветском пространстве, «лохи» все - кто не ворует: таков итог 70-летней «воспитательной» миссии советского «кодекса строителей коммунизма». Умничайте дальше.
    Panikovski 25 апреля, 06:19
    "На постсоветском пространстве, «лохи» все", и вы, как я теперь окончательно убедился, типичный представитель этого социального слоя, кто позволяет беспредельно доить себя тем проходимцам, которых к тому же в большинстве случаев они сами и приводят к власти, под сладкие рулады про мову, имперское величие и Бог весть знает про что еще. Единственное на что вы еще хоть как-то годитесь, помимо выполнения своей основной общественной функции, т.е. - быть обобранными и обманутыми, - это веселить остальную сколько-нибудь вменяемую публику. Признаться, я давно уже так не ржал, как после ознакомления со всеми вашими: "я вивів на чисту воду", "Я уже имел однажды «удовольствие» указать ... и тогда Вы умолкли" etc На этом всякое дальнейшее общение с вами прекращаю, мне не интересны, закостеневшие в своей тупости терпилы(
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Panikovski 23 апреля, 22:49
    doctor_x Сегодня, 21:37 «ну, да, точно = ПОСЛЕДНЕЕ! ты шо не понял? ЗЕМЛЮ ци поццаны, барыги, хотят поиметь. з 3% доверия в украине = во, где наглость. я-я, кемська волость! учитесь, паниковский!)»
    да я то это отчетливо понял еще в то время (если не еще раньше), когда камикадзе в свою премьерскую бытность выходил (тогда еще в режиме предварительной "пробивочки" питання) с рацухой, не помнишь разве?, продать, ВДУМАЙСЯ!, - "В ПОРЯДКЕ ЭКСПЕРИМЕНТА" что-то около 10 млн. га сельхозугодий из земель запаса!!!!!!! ... - НИХ .. СЕБЕ "ЭКСПЕРИМЕНТАТОР"!!! ... при том, что я практически поименно представляю себе круг участников сего "эксперимента") ... парочка таких опытов и на проекте т.н. "3-й (и, похоже, последней) республики" можно ставить жирный-прежирный окончательный крест ... ну а для лохов а-ля Republic с Талимоном, як завжди напоготові на цей випадок черговий висір від кириленок, нищуків, вятровичей, скрипок та іншої муді про мову (декомунізацію etc) ((( ... "чим би дітятко не бавилось аби тіки їб.тись не просило"))
    talymon 23 апреля, 23:47
    Овва, знову в унісон завили гієночки! Милые бранятся- только тешатся? Подложение обязывает?:)) І що за підлі прийомчики, lover of goose, топити, опускати пости опонентів? Не можна було відповісти доктору_Хеббельсу під цим же його постом?
    Panikovski 24 апреля, 02:06
    поднято (из моря мовних соплей, которые вы там с Republic напустили - заболтаете в пустом трепе что угодно), потому что тема того заслуживает! Земля сельхозназначения в реале один из немногих оставшихся объектов, который еще не успели до конца распилить укролигархи ... но вьются вороны, вьются! ... а, особенно сейчас уже первый среди них! ... боятся не успеют раздерибанить до того, как выведут их за ушко, да на солнышко((( и не фиг меня здесь строить! есть, что по уму написать, - лезь выше, я не в претензии) тебе, кста, толковый вопрос был задан: "... з вами КОЖЕН РАЗ, приходить МОВА, а потім РУЇНА. Тож і отвєть мені, талібане, чому це так: ЧИМ БОЛЬШЕ МОВИ= ТИМ БІЛЬШЕ РУЇНИ?" - на него бы отписался. Или слабо?)
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Republic 23 апреля, 11:37 Олег Скрипка: «Але й українці, які складають у державі більшість, мають право вимагати поваги щодо своєї культури і мови. Так ми разом збудуємо свій український світ» - пане Олеже, прослухав уважно Ваше відкрите інтерв'ю на сайті радіо Skovoroda і залишився задоволений його змістом: Вам нема за що вибачатися, бо ПРАВДА цього НЕ потребує. Усілякі «азірови» мене – корінного українця (небандерівця) – дратують вже давно, а «мовний закон» Колесніченка-Ківалова викликає ОГИДУ. В Німеччині корінне населення вільно спілкується англійською, але НІКОЛИ не буде англомовним, бо німецька мова – це наріжний камінь фундаменту їхньої духовності. Російськомовні сепаратисти Донбасу, про яких Ви згадали в інтерв'ю, ЗАСЛУГОВУЮТЬ на резервацію (територію-заповідник, природні багатства якої перебувають під особливою охороною держави), тобто – «місце відокремленого поселення корінних жителів для збереження самобутності їх етносу, мови і культури від вимирання і асиміляції». Сьогодні це вже є ОЧЕВИДНИМ!
    doctor_x 23 апреля, 12:37
    Нє, ну... я б, до речі, ПІДПИСАВСЯ (БИ) під цім постом. Роки так... 2-3 назад, але... це вже навіть любому дурню помітно, що як тока вся зРада, президент, та навіть ТЕЛЕВІЗОР! ) починають говорить на мові, або бач, вже даже доктора, бач, на мові балакають, як тока УСІ починають розмовляти на мові = тут же, миттєво, Україна перетворюється, легко перетворюється, Україна перетворюється.... НА РУЇНУ. КОЖЕН РАЗ! І щаз-з = теж самє. Раз заговоріли о мове і на мове = значит снова жпа. ЧЕРГОВИЙ СИСТЕМНИЙ КРИЗИС. Чогоб це таке? Науковець? Росскажи вже нам. Нє томі) Пусть сьогодні це вже стане ОЧЕВИДНИМ!
    talymon 23 апреля, 18:13
    Не кизди, муротворцю! Через системні кризи проходили усі країни, що утворилися після розпаду СРСР. Я пам'ятаю навіть злих поляків, які свого часу торгували з валіз, розкладених на базарах, принаймні західної України, цигарками, лезами і ще чимось там. А Україна лише тепер намагається розрізати пуповину, яка більше 300 років зв'язувала її з мацкалями. (Порівняй: прибалти і східноєвропейці були в обіймах мацкалів лише біля 30 років!) А ще є історичний приклад шведів, які у Фінляндії свого часу масово записувалися фінами, щоб уберегти Фінляндію від поглинання РІ. То чому ж зараз в Україні, що намагається по-справжньому відірватись від РФ, нинішні її російськомовні вдають, що не розуміють важливість і навіть необхідність консолідуватися з титульною нацією у надважливому питанні відстоювання, просування і захисту української мови? Усе вони розуміють, але бояться, що перестануть бути потенційною і не лише потенційною п'ятою колоною РІ. Ось і Назарбаєв переходить на латиницю, і киргизи також
    doctor_x 23 апреля, 20:31
    Ні, це ти не кизді, красний талибане. Бо поляки ніколи у нас на базарах не торгували. А чимало моїх знайомих возіли туда, ув Польшу, геть всьо, шо тут достать, або скиздить можна було) або відкнутити десь) и вже тогда, там, ув Польші, та і тут, у нас, на ринках, ЗРАЗУ Ж появився такий собі ОРДИНСЬКИЙ РЕКЄТ, який доїл ціх нових "предприємьців", як сідорових КОЗ, як до речі і щаз, пеца з насировим, іх доють. Але, на початку це робили всі і всьо. Потім пошла "спеціалізация" = возіли товари, в основному, україньці, а доїли їх ординці. Тому я терпіти не можу Орду, но і вас поважати ПО ФАКТУ, я повторюю ПО ФАКТУ = НЕ ЗА-ЩО! бо ви ні на що НЕ спроможні, де колектівний труд потрібен, а якщо почінаете управлять державою, то це= сразу БЕСПРЕДЕЛЬНА КОРУПЦИЯ,та ЗРАДА,а далі знов заходе ОРДА, бо далі нікуди подітись, в тому чіслі= мені, бо ПРИЙШЛА РУЇНА, розуміешь талібане, з вами КОЖЕН РАЗ, приходить МОВА, а потім РУЇНА. Тож і отвєть мені, талібане, чому це так: ЧИМ БОЛЬШЕ МОВИ= ТИМ БІЛЬШЕ РУЇНИ?
    talymon 23 апреля, 23:00
    Ого, виявляється, у вас на базарах! То ти брат чи колега Гройсмана, виявляється. Ну а про іншу твою муру народ каже, що то " на городі бузина, а в Києві дядько", або, що "попав пальцем у небо". Ось так, бузотере ганебний:)) А ну скажи "на базарах в Украине":))
    Panikovski 23 апреля, 12:49
    а не вы ли, Republic, не далее, как пару номеров назад распинались здесь относительно соответствия коментов теме публикации?) ну, и "где поп, а где приход?" - яке відношення має маячня вашого скрипки до рішення МС ООН? До речі, стосовно шанованого вами "пане Олеже", то якщо до цього я вважав його просто колгоспником, то своїми останніми відкровеннями він переконливо довів, що він ще й безмірно тупий колгоспник ... а пранкер вован, що імітував йому дзвінок від авакова, ще й те, що він не тіки тупий, але й вкрай сірли..й колгоспник: https://ru.tsn.ua/ukrayina/skripku-razygral-priblizhennyy-k-kremlyu-pranker-vovan-846863.html
    Republic 23 апреля, 16:15
    «… яке відношення має маячня вашого скрипки до рішення МС ООН?» - я ж розумів, якою буде реакція САМИХ завзятих «коментаторів» ДТ на мою «недоречну» для ДТ відповідь пану Олегу, але вверх взяла ЦІКАВІСТЬ. Що ж до: "где поп, а где приход?", то переконаний у ДОРЕЧНОСТІ викладення моєї відповіді саме в ДТ: «Україна vs Росія: раунд перший — розвідка боєм» - сама назва цієї статті спонукає до аналізу об’єктивних причин виникнення воєнного конфлікту на Донбасі. Історія резервацій американських індіа́нців вчить людську цивілізацію зберігати самобутність етносу, мови і культури корінних жителів Донбасу від «вимирання і асиміляції», що й мають враховувати Об'є́днані На́ції, приймаючи виважені рішення. Народ України краще за усі інші народи розуміє ПРИЧИНУ поведінки російськомовних сепаратистів на Донбасі, тому-то я підтримую громадянську позицію Олега Скрипки. По духу та принципам особистого життя, співак мені БЛИЖЧИЙ, чим Ви – паневе «коментатори».
    talymon 23 апреля, 17:25
    В стране, где есть порядок, будь смел в действиях и в речах. В стране, где нет порядка, будь смел в действиях, но осмотрителен в речах. (Конфуций) В нашому випадку маємо другий варіант.... Євреї у Європі ще зовсім недавно самі ізолювали себе у гетто, аби зберегти і продовжити свою ідентичність. Так що правильно Скрипка сказав. Але марно... Вчені довели, що у резерваціях індіанців у США мешкають зовсім не нащадки тих індіанців, що принесли першим переселенцям зі Старого світу смажену індичку, щоб ті не померли з голоду. Тих індіанців врятовані переселенці повністю знищили або зброєю, або вимороли голодом через винищення буйволів, або через принесені на континент разом з собою нові хвороби. Отже, "всі щасливі сім'ї схожі одна з одною, усі нещасні- нещасні кожна по-своєму". У РФ існує закон, що на сайті президента РФ можна писати (користуватись) лише російською мовою. І це у федерації! А у нас такий собі міністр Аваков в унітарній державі продовжує белькотіти на "вєліком і могучєм".
    Panikovski 23 апреля, 20:57
    поддержу doctor_x): перефразируя знаменитое С.-Щедринское ("Заговорили о патриотизме. Как видно, украсть что-то хотят") применительно к укртеме: опять заговорили про мову. Как видно, выносят последнее)(
    doctor_x 23 апреля, 21:37
    ну, да, точно = ПОСЛЕДНЕЕ! ты шо не понял? ЗЕМЛЮ ци поццаны, барыги, хотят поиметь. з 3% доверия в украине = во, где наглость. я-я, кемська волость! учитесь, паниковский!)
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Panikovski 23 апреля, 04:54 несколько скорректировал бы оценки автора статьи: отказ МС ООН применить к России временные меры на основании Конвенции о борьбе с финансированием терроризма - это не минус, а ЦЕЛЫЙ МИНУСИЩЕ, т.к. именно данный вопрос (поставки техники, вооружения, наемников из РФ, их финансовое и матобеспечение) является сейчас для Украины наиб. чувствительным. Временные меры касательно Крыма по недопущению там расовой дискриминации в сравнении с указанной проблемой - сказки для бедных.
    Panikovski 23 апреля, 05:03
    Кроме того напрягает и обязывание Судом Украины выполнять ВСЕ положения достигнутых в Минске договоренностей, в следствии чего они (подрывающие на корню ее нацсуверенитет) легитимированы еще одним авторитетным международным органом. А значит спрыгнуть с их исполнения, к чему начала будто бы склоняться Украина, окажется еще труднее. Если абстрагироваться от некоторых несущественных нюансов, то результат "первого раунда" неплохо характеризуют слова песенки из известного мультика: "Меня не слышат (плохо слышат, - P.) — это минус, но и не гонят — это плюс!
    Panikovski 23 апреля, 05:04
    Panikovski 23 апреля, 05:13
    ой! а шо трапилось?) как понимать сей чудный антропоминический римейк с "doctor_x"?)): как уточнение ваших профспособностей (х....й доктор), специализации (доктор по х..м)?; как закономерный результат прогрессирования вашего давешнего недуга, вполне ожидаемо оформившийся наконец в окончательное раздвоение сознания - и вы теперь будете являться нам в обоих своих ликах, залежно от состояния, в кот. вы зависли в данный конкретный момент?; или вам не дают покоя лавры роспреза и вы решили посостязаться с ним за известное погоняло ("х-ло")?; ой, ... неужели вас так "х????") называли в детстве в семье или во дворе? ... бедненький!))); а может вы просто решили начать жизнь "с нового листа"? кароч, теряюсь в догадках ... не томите, откройтесь! / глубоко сопереживающий вашим душевным порывам и даже отчасти, разделяющий их lover оф goose энд professional beggar also the best-loved son of lieutenant Shmidt_п)
    talymon 23 апреля, 16:59
    Браво! Це найкращий, найрозумніший, найіскрометніший ваш пост на ДТ за усі часи. Думаю, що А. П. Чехов, якби дожив, міг би його прокоментувати державінським "переможцю учню від переможеного вчителя". Так тримати!
    Panikovski 23 апреля, 05:20
    з.ы. крайний свой комент случайно подвесил не туда ... мав бути під прокламацією doctor_x
    Panikovski 23 апреля, 08:47
    ну и "антропонимический", конешна, ... ранним утром писалось ... с уже сонных глаз ...)
    Frau_Marta 23 апреля, 09:48
    Ты чо уже опять свалился с Луны, дорогой? Шота слишком рано. Хотя... на твоих же уже полшестого) и опять голова плохо варит? они просто подложили тебе сырой моск, карл) как всегда. А хауса просто зобанили. Мог бы и сам догадаться. Но... когда они уже тебе нормальный порох-то дадут? Бо, ты шота всё время полшестого возвраешся)) птица-говорун. Когда-там очередной подвиг у тебя? Народ ждет. Собрался. На Майдане)) давай уже, поправся бутылочкой чего нибудь, через дымоход, и вперед! Мы в тебя верим)
    Frau_Marta 23 апреля, 10:02
    До речи, по повобу бана хауса, ты ж и сам как-то "ходатайствовал перед администрацией" по этому поводу) радуйся теперь, дорогой. да ты и рад, я вижу)
    Panikovski 23 апреля, 12:15
    ну, слава Б.! оказывается всего лишь происки недоброжелателей)) хотя, долж. зам., с тобой еще обошлись дост. хуманно) Когда банили меня, то рубанули айпишку и там простая смена ников уже не помогала. Эт я не в плане подсказки админу - свят-свят)), - "Пусть расцветают сто цветов", а чисто объективно) // "ходатайствовал ..." - как всегда извращаещь ... не "х-л", а только указал на явную несправедливость ситуации, при кот. одного банят за относительно сдержанный ответ на весьма хамский комент, притом, что последний даж не сносят, не говоря уж о применении аналогичных мер к его автору.
    Panikovski 23 апреля, 12:19
    На Луну не выбрался. Лишь съездил по делам на полдня в Киев на неделе. Веришь, и даж по Майдану пройтись хотел, но времени в обрез было. А что ждал народец-то?) Если нет, то им же самим хуже в перв. оч. До ужаса банально, но тот, кто тянет, того и запрягают ... и будут запрягать и нагружать аш до тогда, пока не перестанут тянуть. Вон в "орде" (в твоих терминах), в Новосибирске на днях людишки вымелись бунтовать при решении тамошних местных властей повысить тарифы на ЖКХ всего-то на каких-то жалких 15%, и те резво все откатили назад ... и эт при том, что у них доходы в РФ в 2-5+ раз выше, чем у пересичных. У нас же в два приема почти всю коммуналку задрали на 250-300% ... и обещают на достигнутом не останавливаться ... и ничо, утерлись токо ... И кто после этого "орда"?(((((
    Frau_Marta 23 апреля, 14:14
    Видишь ли, Карл. Якбы у тебя не было "наполшестого") То тогда б ты, наверное, понимал (бы), что любовный акт, между паханом и народом, развивается по определенным, физиолохическим, циклам. В Орде = эт тока ПРЕДВАРИТЕЛЬНЫЕ ЛАСКИ пошли. А у нас уже и ОРГАЗМ, и даже этап "САДОМАЗО" прошел) А цим, свиням, усе мало. Бо вони тіки, на запах бабла, вот, тока, до своєїі, прітаманної тока їм, кондіції дійшли. Токують. І без этапа досить кривавої ЛІПОСАКЦІЇ вони не кончуть, ніколи. А буде вона, чи ні??? Я не зна. Бо зараз і якась пауза, для набирання потенції, повинна бути. До речі, да, хауса эти... "самонемощные", видать, сдали. Ну, а почему "синютци (або барону) можна, а им, "садомазонемощным" - нельзя"? Но... хаус - эт тоже проходил всё, не раз. Да и айпи лучше вообще не иметь, Карл)
    Panikovski 23 апреля, 15:35
    Чем ты мене нравишься, Хаус, так эт тем, как виртуозно и внаглую выдаешь за свои проходные истины, изреченные много ранее до тебя другими)) ... я, помнится, еще школьником, и заметь, САМ (на матерьяле тогда монголо-татарского нашествия и последующего падения ЗО) допетрил, какое значение может иметь асинхронность циклов развития разных народов (раздробленность - централизованное государство и т.п.), которые взаимодействуют между собой ... так шо давай обойдемся без соверш. неуместного в данслуч. истликбеза) ... с друг. стор., при всей значимости указ. цикличности ее чрезм. абсолютизация (как и любой иной теории или метода) - перебор ... есть много и еще чего, помимо упомянутых тобою циклов ... идея создания такого себе теоретического велосипеда, как и вечного двигателя, чертовски привлекательна, конешна, но было б все так просто))
    Panikovski 23 апреля, 15:37
    ты, кста, уже ознакомился с очередной порцией слива от коневода про своего презкандидата?: https://strana.ua/articles/istorii/66871-martynenko-pro-poroshenko.html ... на редкость выдающаяся гыдотина оказалась! ... если даж недавние деловые партнеры не находят для него ни одного не то что доброго, а нейтрального определения((( ... тож зачекаємо поки набереться відповідна "потенція")) ... що ж до фактологічної основи, то вона, по моїм прикидкам, вже напевно затягує навіть не на один, а одразу на декілька повноцінних імпічментів)
    Відповісти Цитувати Поскаржитись
Реклама
Останні новини
USD 26.59
EUR 28.96