Президенту України, Голові РНБО, Верховному головнокомандувачу ПОРОШЕНКУ П.О.

3 жовтня 2014, 21:30
жд авария

Читайте також

Стороннє повідомлення

Шановний Петро Олексійовичу!

Стан залізничного транспорту України — фінансово-економічний і технічний, давно близький до критичного, у 2014 р. став катастрофічним. Не лише через погіршення економічної ситуації, анексію Криму, з нею — втрату Кримської дирекції залізничних перевезень Придніпровської залізниці, обсягів вантажопотоків через порти та пасажиропотоку на курорти; ситуацію на Донбасі, погіршення економічних відносин із РФ і країнами МС, падіння міжнародного транзиту через Україну, багаторічну хронічну неувагу держави до залізничного транспорту.

До цих бід залізниці додалася нова пошесть — кадрова чума. "Укрзалізницю", найбільше державне підприємство України та одне з найбільших у Європі, лише за півроку на межу знищення привели дії нинішнього керівництва "Укрзалізниці" та Міністерства інфраструктури — Б.Остапюка, М.Бланка, О.Лозинського та міністра інфраструктури М.Бурбака.

До управління транспортом прийшли люди, що поєднують некомпетентність, користолюбство, ненаситну жадібність, непорядність, чванство. Вони не просто не знають галузі. Це можна виправити, якби вони працювали на країну, а не на свою кишеню та своїх господарів. Але це — мародери, що прийшли тимчасово і ненавидять залізницю та залізничників. Вони спішно грабують і нищать залізничний транспорт та поспішають втекти. Для початку — в депутати.

Ми сподіваємося, що Ваш особистий водій, Ваш шеф-пілот, Ваш особистий лікар — справжні професіонали, яким Ви можете довірити своє життя. Ви ризикнули б мати на посадах, від яких залежить Ваше життя, тих, хто не вміє водити машину, керувати літаком, лікувати, проте чиїхось земляків або "квотників"?

Від керівників транспорту залежить життя мільйонів людей і всієї країни. Але останні 15 років транспортом "керують", змінюючись так часто, що запам'ятати їх не встигають, аби хто — юристи, вчителі, фізкультурники, побутовики, сільські механізатори тощо. Ніхто з тимчасових керівників не відповів за те, що справи на транспорті стабільно погіршуються. Призначення випадкових людей без поняття та досвіду роботи в галузі на головні посади підриває віру фахівців у чесні перспективи службової кар'єри на транспорті, а безкарність тимчасових керівників — віру в державу.

Впевнені, що Ви, глава держави і голова РНБО, зобов'язані знати реальний стан справ на залізничному транспорті. Тому не будемо відволікати Вас тією інформацією, котру Вам повинен доповідати Ваш апарат.

Тим більше, що матеріалів ЗМІ про зловживання і корупцію у вищому керівництві "Укрзалізниці" стільки, що в будь-якій європейській країні (а Україна йде в ЄС) кожен із них призвів би до негайного відсторонення від справ усіх фігурантів. А за підтвердження фактів, викладених у ЗМІ, — відставка, сувора кримінальна відповідальність, обструкція та політична смерть.

Однак в Україні всі головні фігуранти скандальних матеріалів, що відображають малу частину злочинів і зловживань, що кояться сьогодні в УЗ, — Б.Остапюк, М.Бланк, О.Лозинський, досі на своїх посадах, продовжують свої зловживання, непоправно руйнуючи транспорт, грабуючи людей і державу. В будь-якої нормальної людини таке нахабство та безкарність підривають віру в державу.

"Відсторонення" Б.Остапюка розпорядженням КМУ від 08.09.2014 р. №809-р... "на період перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності Державної адміністрації залізничного транспорту України та підприємств залізничного транспорту" від виконання обов'язків генерального директора "Укрзалізниці" — блеф, відволікаючий маневр його покровителів. На місці були всі його посібники — 1-й заступник гендиректора УЗ М.Бланк і директор ДП "Укрзалізпостач" О.Лозинський. Вони крутили і крутять мільярдні фінансові потоки. Сам Б.Остапюк постійно був у своєму робочому кабінеті, мав доступ до всієї службової документації та через М.Бланка продовжував керувати фінансовими зловживаннями, "тендерами", закупівлями для УЗ, маючи всі можливості приховати сліди своїх зловживань.

Перевірку УЗ "провела" комісія Міністерства інфраструктури. Воно й саме "в долі" — бере участь у зловживаннях і порушеннях на УЗ. Сам міністр М.Бурбак діє в тісному контакті з Б.Остапюком і М.Бланком. "Перевіркою" керував 1-й заступник міністра А.Пінкас, некомпетентний у транспорті, партійно-кумівський призначенець.

Як очікувалося, "перевірка" УЗ, призначена подільником і проведена спільником, закінчилася НІЧИМ. Б.Остапюк, за її результатами, — чистий і безгрішний. Він офіційно повернеться до виконання обов'язків і до будь-яких перевірок, хоч і призначених судом, ГПУ, ким завгодно, приховає всі сліди зловживань. Наступна перевірка ДФІ нічого ніколи не знайде.

Необхідно нагадати лише про три аспекти їхньої "діяльності":

1. Нинішні керівники УЗ і Міністерства інфраструктури особисто винні в тому, що Україна фактично втратила найбільшу залізницю країни — Донецьку.

За півроку ними нічого не зроблено, аби зберегти за "Укрзалізницею", отже, і за Україною управління Донецькою залізницею, зберегти найцінніше для будь-якого підприємства — кваліфіковані кадри, зберегти інфраструктуру залізниці.

М.Бурбак і Б.Остапюк, приїжджаючи на Донбас зі свитою та журналістами, імітували активність фарбуванням дахів у патріотичні кольори, позуванням для ТБ. Патріотичною балаканиною М.Бурбака і М.Бланка в ЗМІ та соцмережах відволікалася увага від злочинних махінацій керівництва УЗ з "ДНР"—"ЛНР", котрі взяли залізницю під свій контроль.

Б.Остапюк, М.Бланк, М.Бурбак фактично здали сепаратистам найбільшу залізницю країни.

В Міністерстві інфраструктури і в УЗ — лихоманка з призначеннями на ключові посади випадкових на транспорті людей, а на найбільшій залізниці країни — Донецькій півроку немає керівництва. Цим скористалися "ДНР"/"ЛНР": тепер у них свій "міністр транспорту" та свій "начальник" Донецької залізниці.

М.Бурбак, Б.Остапюк, М.Бланк зрадницьки кинули напризволяще десятки тисяч залізничників. З їхньої вини тисячі залізничників Донецької залізниці були змушені виїхати з країни. З їхньої вини тисячі залізничників Донецької залізниці, що лишилися вдома, аби прогодувати родини, під загрозою звільнення за прогули і безробіття змушені підкоритися "міністерству транспорту ДНР" і працювати на них.

Через злочинну халатність Б.Остапюка і М.Бланка чи умисно, за злочинною змовою із сепаратистами, не було вжито заходів з виведення рухомого складу, обладнання Донецької залізниці за її межі, з переключенням управління залізницею на запасні пункти поза зоною АТО.

З вини М.Бурбака, Б.Остапюка, М.Бланка інфраструктурні втрати Донецької залізниці та всієї УЗ — величезні, а за низкою позицій — непоправні.

Це — злочинна халатність? Це — державна зрада і злочинна змова!

2. На Б.Остапюку, М.Бланку, М.Бурбаку та їхніх посібниках і покровителях лежить значна частка провини за  неготовність країни до зими.

У них були всі можливості ще в травні—липні ц.р., коли ще працювали шахти Донбасу, не була зруйнована інфраструктура ДЗ, збереглися кадри ДЗ, доправити енергетичне вугілля на ТЕС по всій країні — для створення нормативних запасів на зиму. Попри попередження фахівців, цього не було зроблено. Перевезення вугілля на ТЕС країни зірвано. Безкарно!

Сьогодні зруйновані та не працюють 80% вугільних шахт, зруйнована інфраструктура ДЗ, умисно — за наказом керівництва УЗ — ріжуть на металобрухт тисячі вантажних вагонів.

Навіть якщо ПАР, Австралія, РФ дадуть Україні вугілля задаром, залізниця за цього керівництва у найближчі місяці прийде в такий стан, що доправити вугілля з портів до ТЕС буде неможливо.

3. Сьогодні йде не реформування УЗ, а імітація реформи, для маскування грабунку залізниці.

"Реформування", що проводиться поспішно й некваліфіковано під безпосереднім керівництвом 1-го заступника гендиректора УЗ М.Бланка, що не працював на транспорті й не знає залізниці, безповоротно загубить залізничний транспорт України.

Реформувати УЗ необхідно. "Укрзалізниця" створена на початку 90-х років минулого століття, коли суверенна Україна не мала органу управління залізничним транспортом і досвіду такого управління. "Укрзалізниця" давно виконала покладені на неї завдання. За 23 роки обсяги перевезень вантажів і пасажирів знизилися у десятки разів, але в десятки разів збільшилася кількість чиновників УЗ. Примусова централізація всього керівництва "Укрзалізниці" породила корупцію, заважає роботі підприємств, ускладнює їхню взаємодію з регіонами.

Реформа УЗ планувалася ще 15 років тому. Її проведення саботували міністри і гендиректори УЗ, що постійно змінювалися.

Здійснювати реформу залізничного транспорту потрібно. Але після ретельного опрацювання концепції, її обговорення в трудових колективах галузі, з урахуванням позитивного й негативного досвіду реформування залізниці на "просторах 1520 мм", тобто в усіх пострадянських і постсоціалістичних країнах, у розвинених країнах.

В УЗ йде непродумана реорганізація структур управління: створюються нові, діляться та множаться діючі підрозділи, приймаються люди, далекі від залізничного транспорту. Мета — прибрати неугодних професіоналів, насадити сторонніх, але своїх, котрим наплювати на долю залізниці?

Оцінка головних фондів залізниці проводилася формально — поспіхом і непрофесійно, аби якнайшвидше легалізувати вкрай занижені цифри. Провести інвентаризацію основних фондів Донецької залізниці за нинішніх умов узагалі неможливо. Це робиться, аби олігархи, покровителі Б.Остапюка і М.Бланка, за копійки приватизували залізничний транспорт.

Усе це — чіткі ознаки того, що залізничний транспорт України під виглядом реформування буде знищено найближчим часом.

Специфіка залізничного транспорту, його величезна капіталомісткість та інерційність є такими, що для його відновлення за нинішнього стану економіки немає ані коштів, ані технічних можливостей, ані кадрів.

Діюче законодавство не дозволяє КМУ скасувати постанову про реформування залізничного транспорту, прийняту КМУ, попри її згубність для галузі та всієї економіки України.

Скасувати її можна лише за постановою суду. Але розгляд у суді буде не лише дуже дорогим, але ще й дуже тривалим. За цей час залізничний транспорт буде знищений необоротно та непоправно. Україна якось перебивається без флоту, але без залізниці — загине.

Чорноморського морського пароплавства немає вже двадцять років, Україна давно через злочинні "реформи" необоротно втратила величезний торговельний флот. Суден давно немає, а суди щодо ЧМП тривають. Таку ж долю готують і залізничному транспорту?

На відміну від моряків, 400 тисяч українських залізничників не можуть "піти під прапор".

Для попередження національної катастрофи, яку провокує знищення залізниці, є єдиний мирний вихід — призупинити реформування залізничного транспорту рішенням президента України — голови РНБО, Вашим рішенням.

При євроінтеграції України саме залізниця може й повинна бути галуззю, що інтегрує промислові виробництва, які ще залишилися, і перевізником, і замовником їхньої продукції. Залізничний транспорт, пов'язаний з 19 галузями промисловості, здатний утримати Україну від остаточної деіндустріалізації.

Залізничний транспорт — найдоступніший, безпечний і безперебійний. Саме він реально пов'язує окремі регіони країни в єдине ціле. Збереження та розвиток пасажирських і приміських залізничних перевезень, їхня цінова доступність для соціально незахищений верств населення — обов'язок держави та державної влади, її соціальна функція. Такі перевізники збиткові в усьому світі.

В іншому разі країні загрожує не лише економічна катастрофа, а й неминучий соціальний вибух, оскільки бездумне та поспішне реформування залізниці:

— знищує півсотні міст по всій країні, де залізниця — містоутворююче та єдине працююче підприємство;

— різко збільшить транспортну складову у вартості будь-якої продукції, а отже, неминуче підвищить усі споживчі ціни і тарифи;

— обмежить доступність мандрівок для більшості громадян. Зробить неконкурентоспроможним вітчизняний експорт.

Руйнування залізниці детонує щонайсильніший соціальний вибух не в окремому регіоні — по всій країні.

Винуватці зловживань і фінансових порушень, шкідницької імітації реформи УЗ — міністр М.Бурбак і гендиректор УЗ Б.Остапюк, як і прем'єр-міністр, не пропрацювавши і півроку, терміново намагаються втекти від відповідальності, ставши депутатами. Аби не відповідати за свої зловживання та сховатися за депутатською недоторканністю.

Це підтверджує їхню зацікавленість у руйнуванні залізничного транспорту. Після реєстрації кандидатами в депутати вони недоторканні та уникають відповідальності!

Аби приховати від Вас, гаранта Конституції, і від громадян України правду про реальний стан речей на залізницях, в.о.гендиректора "Укрзалізниці"
М.Бланк намагається закрити рота залізничникам і своєю телеграмою ЦЗ-1-9/352 від 11.09.2014 р.: "…усі інформаційні матеріали, які оприлюднюються у місцевих та центральних засобах масової інформації, погоджувати з прес-службою Укрзалізниці та причетними департаментами (управліннями) Укрзалізниці". Таким чином, він грубо порушує Конституцію України, позбавляючи залізничників конституційного права на свободу слова.

Лише це — підстава для негайного звільнення М.Бланка та притягнення до кримінальної відповідальності.

Від імені сотень тисяч залізничників, членів їхніх сімей, ветеранів переконливо просимо Вас, главу держави та голову РНБО:

1. Негайно зняти з посад генерального директора "Укрзалізниці" Б.Остапюка, першого заступника генерального директора "Укрзалізниці" М.Бланка, директора ДП "Укрзалізпостач" О.Лозинського і міністра інфраструктури М.Бурбака, першого заступника міністра інфраструктури Пінкаса — за повний розвал роботи, кричущі службові зловживання, здачу сепаратистам і знищення Донецької залізниці, провал підготовки країни до зими тощо, та ініціювати слідство щодо цих осіб.

2. Призупинити Вашим рішенням подальше проведення реформи "Укрзалізниці" в нинішньому вигляді — непродумане, поспішне, здатне остаточно і невідворотно знищити залізничний транспорт України.

Обов'язково і по-справжньому реформувати залізничний транспорт після необхідного опрацювання, експертиз і публічного обговорення, реальної оцінки основних фондів та прийняття програми розвитку транспорту на перспективу.

Реформувати залізничний транспорт за кадрової круговерті та безперервної зміни липкоруких профанів у керівництві — неможливо!

3. Раз і назавжди припинити порочну практику призначення на ключові керівні посади залізничного транспорту випадкових людей за "партійними квотами". 15 років такі горе-призначенці терзають і знищують транспорт.

Вищих керівників залізничного транспорту призначати на термін не менш як п'ять років лише зі справжніх авторитетних у галузі професіоналів, що успішно пройшли усі посадові сходинки керівництва на підприємствах залізничного транспорту. Тих, хто довів здатність зберегти, реформувати та розвивати залізничний транспорт, підтримувати його конкурентоспроможність та інтеграцію в міжнародну транспортну систему. З широкими правами, але з повною та реальною персональною відповідальністю.

Хапуги, що прийшли тимчасово, не повинні керувати залізничним транспортом!

4. Підпорядкувати залізничний транспорт, враховуючи його пріоритетність, стратегічне значення для збереження державності та розвитку економіки, надзвичайно високий ступінь мобілізаційної готовності, безпосередньо Президенту України. Те, що відбувається в країні в останні півроку, показало — це необхідно!

Залізничники завжди вирізнялися дисципліною та патріотизмом — до держави та до рідної галузі, в якій більшість із них працюють усе життя, з покоління в покоління — усі півтора століття існування залізничного транспорту України.

Залізничники не дозволять, аби олігархічні клани, політикани, корупціонери, використовуючи недоліки у чинному законодавстві, знищили та розорили залізничний транспорт України, і готові захищати нашу галузь, значить, і нашу країну будь-якими засобами, якщо законних засобів забракне.

Залізничники і залізниці 150 років працюють на весь наш народ і нашу країну. Режими і правителі змінювалися, залізниця залишалась і залишиться. Залізничники захистять залізницю!

Виконайте, як президент України і голова РНБО, те, що ми пропонуємо, для порятунку залізничного транспорту України.

Давайте разом збережемо Україну і залізничний транспорт країни.

З повагою, Рада ветеранів, Рада профспілок залізничного транспорту (297 підписів).

Теги:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
4 коментаря
  • Desdichado 10 октября, 23:31 ЗДОБУЛИ.8) Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Roman_Hi 4 октября, 19:35 1. КАДРОВА ПОЛІТИКА сьогоднішнього прем'єр-міністра України базується не на фаховому підході, а на особистій відданості. Негативний ефект - вже є. А який ще буде! І не лише в Укрзалізниці. 2. Напр., очільник Нафтогазу (НГ) ніколи не працював керівником (чи його заступником) якогось НГ-підприємства, ніколи не займався управлінням в НГ-сфері проектування, спорудження, експлуатації чи хоча б науково-дослідних робіт. Його кваліфікація - вузька, це - корпоративні фінанси. Зате - він креатура Діденка (Тимошенко попросила Яценюка?!). А ще 10 років тому «прославився» (разом із своїм гол. радником та в купі зі всім економічним блоком Нафтогазу) тим, що пропонував уряду погодитися на вступ України в ЄЕП в обмін на обіцянку Путіна дозволити нам експортувати (!) природний газ в необмеженій (!) кількості (див. коментар http://uaenergy.com.ua/post/19210/v-naftogaz-mogut-naznachit-syna/).3. Або візьмемо ПАТ "Укртрансгаз", його очільник ні дня не працював у сфері магістральних газопроводів чи ПСГ. Зате був представником "Фронту Змін" на Прикарпатті. 4. І т.д., і т.п. P.S.: Доки?! Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Sergey Bochkarev 4 октября, 03:03 "Подчинить железнодорожный транспорт, учитывая его приоритетность, стратегическое значение для сохранения государственности и развития экономики, высочайшую степень мобилизационной готовности, непосредственно Президенту Украины", - это вообще ветеранский перл. Хотим особый статус "детей Кирпы". Да, будет теперь в ДУСе такой еще один маленький отдельчик "Укрзализныця". Кабинет руководителя - рядом с управляющим ликеро-водочным заводом той же ДУСи. Центральный офис - в межигорье. Відповісти Цитувати Поскаржитись
  • Sergey Bochkarev 4 октября, 02:59 В начале 2000-х каждое утро наблюдал заезд кавалькады Кирпы в свой офис управления железной дороги. С перекрытием двумя "джипами-кубиками" Красноармейской поперек потока и дальнейшим показательным распугиванием встречных машин по улице Тверской с одностронним движением. Как-то слабо верится в святость любых заявлений железнодорожников после этого. Відповісти Цитувати Поскаржитись
Реклама
Останні новини
Киев 20 °C
Курс валют
USD 25.14
EUR 28.04